• siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Alla vet ju att det är mycket större risker för mamman och barnet att föda med kejsarsnitt.

Alla vet ju att man inte far träffa sitt barn pa massa massa timmar lixom.

Alla vet ju att det gör ont i flera manader efterat, att man inte kan lyfta sitt barn eller knappt ga.

Och sa vet man ju att man inte kan fa sa himla manga barn heller.

tycker det âr mycket modigare än att föda vaginalt.

Är det inte lite fegt att ta den säkra vägen lixom och föda vaginalt?
    Vad fasen är det mot ett stor operation...näää.

Lite fusk nâstan att föda vaginalt..snacka om att glida pa en räkmacka...swisch lixom!

Tack för mig...min asikt bara.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-01 23:22:03:
    Och sa far de som snittas ingen matbricka med en liten svensk flagga pa heller efter snittet.

det far de som föder vaginalt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:03:36:
    De som föder vaginalt är âven fåfängare och ytligare ân de som föder med kejsarsnitt.

De vagar inte ha ett ärr pa magen utan tycker än snygg mage âr viktigare ân barnet tydligen.

Tack, du meddebattör som papekade denna viktiga poäng för mig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:09:22:
    Man får bli tjurig för att jag har rätt om man vill. Jag ser inte ner på er för den skull

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 14:57
    Och som psyckocandy påpekade: Man får inte orgasm av kejsarsnitt, vilket man kan få när man föder vaginalt.

Så vi kan aldrig veta om vaginalisterna föder barn för att de vill ha barnen (tveksamt?) eller för att de är perversa utöver att vara fega.

Man tycker att de kanske kunde köpt en leksak istâllet men de kanske inte har råd?

• Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!
  • Mamasnest

"Nästa gång jag åker in för att föda barn"
    Nu börjar det likna något. Som jag tidigare har sagt så är det riktigt fegt att bara skaffa ett barn, då kan ju huden få för sig att dra ihop sig igen över magen.

Trebarnsmamma på heltid
  • Snuttiz83

men sy fast den nedrans flaggan i snittet så har du en resten av ditt liv, då borde du bli nöjd vell !!!!!!

hårig rumpa ? usch va äcklligt !!!

• Essi73
    siamusen skrev 2007-09-26 21:45:05 följande:
    Gar att fixa det med. Funderar pa lite plastikkirurgi i samband med nagot framtida snitt. Sa att man far ont bade fram och bak samtidigt och varken kan sitta eller ligga.

Kanske finns det såna "spa"resor att finna till Thailand? Eller kryssning till Polen? *Måste googla*

maria1978 skrev 2007-09-26 21:45:30 följande:
    Nästa gång jag åker in för att föda barn tänker jag iaf ha med mig en macka in lindad i folie, en bricka och en flagga som man kan äta på uppvaket.Å fira lite med sig själv...kanske tar och gör två mackor så den dementa tanten brevid som ropar hallllååååååååååå i flera timmar också har nått att tugga på!!!
    Säg till i god tid innan så skall ja försöka klaffa framtida födelse/fåttelse på samma sjukhus. Då kan vi ha lägereld och sjunga Kumbaya. (Lägereld nämdes tidigare i tråden och jag är fortfarande on!)
  • maria1978

Det är ju klart.... det är ju självklart att vi snittade kvinnor offrar livet för att föda fler barn!!
    Ja...här ska ingen hud dras någonstans!!

• Essi73
    Mamasnest skrev 2007-09-26 21:49:20 följande:
    "Nästa gång jag åker in för att föda barn" Nu börjar det likna något. Som jag tidigare har sagt så är det riktigt fegt att bara skaffa ett barn, då kan ju huden få för sig att dra ihop sig igen över magen.
    Sport då.
    Sno ett barn, tryck in den och be kirurgen snitta ut den. Hög nivå
  • siamusen
    Snuttiz83 skrev 2007-09-26 21:50:44 följande:
    men sy fast den nedrans flaggan i snittet så har du en resten av ditt liv, då borde du bli nöjd vell !!!!!!hårig rumpa ? usch va äcklligt !!!
    Vilken bra idé...fast tânk om man flyttar land sen. Blir det ju pinsamt med en svensk flagga
  • maria1978
    Essi73 skrev 2007-09-26 21:52:59 följande:
    Sport då.Sno ett barn, tryck in den och be kirurgen snitta ut den. Hög nivå
    Ja men det är lite sport...men jag måste ju vara sportig nog jag är adopterad och fölöst med snitt i en skummig gränd *mohhhaaaa*
    Essi73 skrev 2007-09-26 21:51:36 följande:
    Säg till i god tid innan så skall ja försöka klaffa framtida födelse/fåttelse på samma sjukhus. Då kan vi ha lägereld och sjunga Kumbaya. (Lägereld nämdes tidigare i tråden och jag är fortfarande on!)
    Ska säga till i god tid...för du lär nog skicka texten på Kumbaya... Kan bara en mening...men det kanske duger...
  • Mamasnest

Essi73: Det här börjar närma sig elitnivå! Jag tycker ändå att det vore ganska tufft att vägra ta ut den alls och vänta och se hur stor den kan bli där inne. Att vara överburen 48 veckor måste ju också vara tufft?!

Trebarnsmamma på heltid
  • Essi73
    Mamasnest skrev 2007-09-26 21:57:07 följande:
    Essi73: Det här börjar närma sig elitnivå! Jag tycker ändå att det vore ganska tufft att vägra ta ut den alls och vänta och se hur stor den kan bli där inne. Att vara överburen 48 veckor måste ju också vara tufft?!
    Seriöst, du är en stjärna!! SÅ skall jag göra nästa gång, 48 veckor - WOW!!!
  • Essi73

Maria1978, Ja men det är lite sport...men jag måste ju vara sportig nog jag är adopterad och fölöst med snitt i en skummig gränd *mohhhaaaa*

*Lägger till dig på min lisat över Idoler*, men största elogen går till din biomamma som födde dig. !

Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!