• siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Alla vet ju att det är mycket större risker för mamman och barnet att föda med kejsarsnitt.

Alla vet ju att man inte far träffa sitt barn pa massa massa timmar lixom.

Alla vet ju att det gör ont i flera manader efterat, att man inte kan lyfta sitt barn eller knappt ga.

Och sa vet man ju att man inte kan fa sa himla manga barn heller.

tycker det âr mycket modigare än att föda vaginalt.

Är det inte lite fegt att ta den säkra vägen lixom och föda vaginalt?
    Vad fasen är det mot ett stor operation...näää.

Lite fusk nâstan att föda vaginalt..snacka om att glida pa en räkmacka...swisch lixom!

Tack för mig...min asikt bara.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-01 23:22:03:
    Och sa far de som snittas ingen matbricka med en liten svensk flagga pa heller efter snittet.

det far de som föder vaginalt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:03:36:
    De som föder vaginalt är âven fåfängare och ytligare ân de som föder med kejsarsnitt.

De vagar inte ha ett ärr pa magen utan tycker än snygg mage âr viktigare ân barnet tydligen.

Tack, du meddebattör som papekade denna viktiga poäng för mig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:09:22:
    Man får bli tjurig för att jag har rätt om man vill. Jag ser inte ner på er för den skull

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 14:57
    Och som psyckocandy påpekade: Man får inte orgasm av kejsarsnitt, vilket man kan få när man föder vaginalt.

Så vi kan aldrig veta om vaginalisterna föder barn för att de vill ha barnen (tveksamt?) eller för att de är perversa utöver att vara fega.

Man tycker att de kanske kunde köpt en leksak istâllet men de kanske inte har råd?

• Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!
  • maria1978
    Essi73 skrev 2007-09-26 22:00:28 följande:
    Seriöst, du är en stjärna!! SÅ skall jag göra nästa gång, 48 veckor - WOW!!!
    Tycker jag med...Om 48 veckor funkar på dig...Å du tycker det är okey. Kan jag dra mig till att gå 49....bara någon annan lovar att gå 50 om jag tycker det är okey!!
  • maria1978
    Essi73 skrev 2007-09-26 22:02:12 följande:
    Maria1978, Ja men det är lite sport...men jag måste ju vara sportig nog jag är adopterad och fölöst med snitt i en skummig gränd *mohhhaaaa* *Lägger till dig på min lisat över Idoler*, men största elogen går till din biomamma som födde dig. !
    TACKAR OCH BOCKAR....
  • Mamasnest

Hur stort blir snittet tro om man väntar tills de är tonåringar innan man plockar ut dem?! *funderar och mäter*

Trebarnsmamma på heltid
  • siamusen
    Essi73 skrev 2007-09-26 22:02:12 följande:
    Maria1978, Ja men det är lite sport...men jag måste ju vara sportig nog jag är adopterad och fölöst med snitt i en skummig gränd *mohhhaaaa* *Lägger till dig på min lisat över Idoler*, men största elogen går till din biomamma som födde dig. !
    Hon ligger väl inte över mig pa listan hoppas jag?

Glöm inte:

2 snitt, ett akut där bedövningen inte tog, ett planerat, tand utdragen utan bedövning, bruten fot pa fyllan och migrän!
  • maria1978

Lite tyst från Essi73 kan det betyda att jag tagit platsen före Generad

• Essi73
    maria1978 skrev 2007-09-26 22:02:37 följande:
    Tycker jag med...Om 48 veckor funkar på dig...Å du tycker det är okey. Kan jag dra mig till att gå 49....bara någon annan lovar att gå 50 om jag tycker det är okey!!
    *Aaaasg* lite Tradera så där...
    siamusen skrev 2007-09-26 22:04:24 följande:
    Hon ligger väl inte över mig pa listan hoppas jag?Glöm inte:2 snitt, ett akut där bedövningen inte tog, ett planerat, tand utdragen utan bedövning, bruten fot pa fyllan och migrän!
    Tja det är ju det där med gränden liksom. Det blir mer "back to the roots", föreställer mig att den arma starka kvinnan kanske inte ens hade en pinne att bita i.

Svårt det här, tar en bit kladdkaka till och funderar.

Men så har vi migrän och bruten fot. Plus att du vågar outa vår hjältemod i en tråd på FL. Ni delar faktiskt första plats, det här är för svårt för mig.
  • siamusen
    Essi73 skrev 2007-09-26 22:15:05 följande:
    Tja det är ju det där med gränden liksom. Det blir mer "back to the roots", föreställer mig att den arma starka kvinnan kanske inte ens hade en pinne att bita i.Svårt det här, tar en bit kladdkaka till och funderar.Men så har vi migrän och bruten fot. Plus att du vågar outa vår hjältemod i en tråd på FL. Ni delar faktiskt första plats, det här är för svårt för mig.
    Min man är ful ocksa. Tänk pa vad jag fick ga igenom för att ens bli gravid
  • maria1978
    siamusen skrev 2007-09-26 22:18:45 följande:
    *skrattar*
    Min man har dom sågat av båda käkarna på....det måste ju slå en ful man...min va dom tvungen att operera för att få fason på...
  • mammacatta
    *gråter för musens skull*

Blunda och tänk på Brad(s) Pitt!
  • Essi73
    *Sätter kladdkakan i halsen* ok'ra du får Absoluta Första Plats OM du på sanning och konsekvens, på hder och samvete svär vid din katts liv att du fick sätta en pappåse över skallen på han under tillverkningen.
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!