• siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Alla vet ju att det är mycket större risker för mamman och barnet att föda med kejsarsnitt.

Alla vet ju att man inte far träffa sitt barn pa massa massa timmar lixom.

Alla vet ju att det gör ont i flera manader efterat, att man inte kan lyfta sitt barn eller knappt ga.

Och sa vet man ju att man inte kan fa sa himla manga barn heller.

tycker det âr mycket modigare än att föda vaginalt.

Är det inte lite fegt att ta den säkra vägen lixom och föda vaginalt?
    Vad fasen är det mot ett stor operation...näää.

Lite fusk nâstan att föda vaginalt..snacka om att glida pa en räkmacka...swisch lixom!

Tack för mig...min asikt bara.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-01 23:22:03:
    Och sa far de som snittas ingen matbricka med en liten svensk flagga pa heller efter snittet.

det far de som föder vaginalt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:03:36:
    De som föder vaginalt är âven fåfängare och ytligare ân de som föder med kejsarsnitt.

De vagar inte ha ett ärr pa magen utan tycker än snygg mage âr viktigare ân barnet tydligen.

Tack, du meddebattör som papekade denna viktiga poäng för mig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:09:22:
    Man får bli tjurig för att jag har rätt om man vill. Jag ser inte ner på er för den skull

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 14:57
    Och som psyckocandy påpekade: Man får inte orgasm av kejsarsnitt, vilket man kan få när man föder vaginalt.

Så vi kan aldrig veta om vaginalisterna föder barn för att de vill ha barnen (tveksamt?) eller för att de är perversa utöver att vara fega.

Man tycker att de kanske kunde köpt en leksak istâllet men de kanske inte har råd?

• Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!
  • Peda

trög i huvet är väl samma sak som att hissen inte går ända upp?? eller?? förstår inte riktigt..mina hissklablar är av...

Undeeerbart skrev 2007-09-01 23:40:55 följande:
    Är du så jäkla trög i huvudet ?? Jag skulle kunna offra vad som helst för min son , INGET får göra han illa ! Kom inte och påstå att man är villig att offra mer bara för man gör snitt ?! Sök hjälp säger jag bara !
  • Sarah84

Ha ha.. Power & föda vaginlat. Har redan ett snitt på magen, dock inte från någon födsel.

• josefsmamma
    Undeeerbart skrev 2007-09-01 23:40:55 följande:
    Är du så jäkla trög i huvudet ?? Jag skulle kunna offra vad som helst för min son , INGET får göra han illa ! Kom inte och påstå att man är villig att offra mer bara för man gör snitt ?! Sök hjälp säger jag bara !
    neee... jag tror på siamusen... hennes version verkar mer logisk!
    Josef 050703..... Elise och Fiona 070408
  • Jomppelina

Jo, men jag håller fullständigt med ärligt talat och jag tror inte ens att jag skojjar... skulle nog aldrig våga utsätta varken mig eller barnet för ett kejsarsnitt, inte planerat i varje fall! Tacka vet jag en vaginal förlossning, i de flesta fallen så inträffar inga komplikationer och man vet att när det är klart så är det klart. Huuu för att gå och invänta ett snitt. Jag beundrar kvinnorna som klarar det mentalt, själv hade jag gått sönder tror jag. Har tänkt på det där ibland när jag hör talas om kvinnor som vägrar föda vaginalt och som hellre FRIVILLIGT utsätter sig för ett snitt i tron att det är smärtfriare... huvva!! =O!

• HeddaBigBum
    josefsmamma skrev 2007-09-01 23:39:57 följande:
    men snälla folk!i r o n i ! !hahaahahaha förstår ni inte det
    Det är ingen som lyssnar på oss!
    TS håller masken och kör ett starkt försvars och argument-race... och förskräckta inlägg som tror TS levt på Fruit Loops i 25 år bara väller in.
    OH boy!
    Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • siamusen
    josefsmamma skrev 2007-09-01 23:43:20 följande:
    neee... jag tror på siamusen... hennes version verkar mer logisk!
    Precis..tack
  • Gutegirl
    siamusen skrev 2007-09-01 23:21:19 följande:
    De som snittas far ingen matbricka med en liten flagga pa efterat heller.Det far ju de som fött vaginalt...ânnu mera lyx lixom.tror jag maste lâgga till detta i TS för det kânns viktigt.
    Meh! Vad beror det på tror du?
    Krama Suri i hennes GB, allihop!
  • Peda

nej..det är så magiskt..borde ts lägga till..att man har egentligen int fött barn om det vart med snitt..så man har bara ett låssas barn.. som låssas sover...och lossas leker .. och lossas trotsar..men alla kan se det... *spoooky*

nadja84 skrev 2007-09-01 23:43:02 följande:
    Jag älskar sandlåde trådar som folk tror är på fullt allvar... haha!!!BTW Jag födde med kejsarsnitt så jag är BÄST!! Eller justd man föder ju inte då Så jag har inte fött barn men har en unge liggandes i sovrummet..hmmmm!!!
  • josefsmamma
    HeddaBigBum skrev 2007-09-01 23:43:51 följande:
    Det är ingen som lyssnar på oss! TS håller masken och kör ett starkt försvars och argument-race... och förskräckta inlägg som tror TS levt på Fruit Loops i 25 år bara väller in.OH boy!
    haha 
    nej.... tur att TS står på sig iaf
    Josef 050703..... Elise och Fiona 070408
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!