• siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Alla vet ju att det är mycket större risker för mamman och barnet att föda med kejsarsnitt.

Alla vet ju att man inte far träffa sitt barn pa massa massa timmar lixom.

Alla vet ju att det gör ont i flera manader efterat, att man inte kan lyfta sitt barn eller knappt ga.

Och sa vet man ju att man inte kan fa sa himla manga barn heller.

tycker det âr mycket modigare än att föda vaginalt.

Är det inte lite fegt att ta den säkra vägen lixom och föda vaginalt?
    Vad fasen är det mot ett stor operation...näää.

Lite fusk nâstan att föda vaginalt..snacka om att glida pa en räkmacka...swisch lixom!

Tack för mig...min asikt bara.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-01 23:22:03:
    Och sa far de som snittas ingen matbricka med en liten svensk flagga pa heller efter snittet.

det far de som föder vaginalt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:03:36:
    De som föder vaginalt är âven fåfängare och ytligare ân de som föder med kejsarsnitt.

De vagar inte ha ett ärr pa magen utan tycker än snygg mage âr viktigare ân barnet tydligen.

Tack, du meddebattör som papekade denna viktiga poäng för mig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:09:22:
    Man får bli tjurig för att jag har rätt om man vill. Jag ser inte ner på er för den skull

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 14:57
    Och som psyckocandy påpekade: Man får inte orgasm av kejsarsnitt, vilket man kan få när man föder vaginalt.

Så vi kan aldrig veta om vaginalisterna föder barn för att de vill ha barnen (tveksamt?) eller för att de är perversa utöver att vara fega.

Man tycker att de kanske kunde köpt en leksak istâllet men de kanske inte har råd?

• Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!
  • HeddaBigBum

... och när man föder vaginalt, då kan man skrika och kalla alla namn av alla de slag, och sen är det bara att be om ursäkt (eller inte) efteråt. Det gjorde ju lite ont ju...

Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • Peda

nej..har jag aldrig hänt...nono

nadja84 skrev 2007-09-02 00:09:17 följande:
    Nej, det där är bara en skröna vad jag har hört
  • nadja84
    siamusen skrev 2007-09-02 00:08:33 följande:
    Jag HÖR er...akta sa jag inte lâgger till det i TS
    opps... vi pratar inte mer om det där nu Sapho Hemlis
    *Dylan 2006-03-25*
  • Jomppelina

Piff och Puff skrev 2007-09-02 00:08:11 följande:

Oj, ni måste skämta? Ni har aldrig hört talas om folk som spricker ordentligt och har problem och ont i flera månader och år efteråt?????
    Men du kan väl inte jämföra en liten spricka här eller där med ett helt snitt över hela magen?? Jag tror att de säger att de har ont i flera månader bara för att de är lite avundsjuka på dem som har snittats och vill vara lika manliga (läs modiga) som dem!
  • josefsmamma
    Oj, ni måste skämta? Ni har aldrig hört talas om folk som spricker ordentligt och har problem och ont i flera månader och år efteråt?????
    ok... det är ju lite tuffare men det är fortfarande vaginalt
    Josef 050703..... Elise och Fiona 070408
  • siamusen
    Jomppelina skrev 2007-09-02 00:10:14 följande:
    Men du kan väl inte jämföra en liten spricka här eller där med ett helt snitt över hela magen?? Jag tror att de säger att de har ont i flera månader bara för att de är lite avundsjuka på dem som har snittats och vill vara lika manliga (läs modiga) som dem!
    Tror jag med men ville ju inte förolämpa nagon.
  • nadja84
    Piff och Puff skrev 2007-09-02 00:08:11 följande: Men du kan väl inte jämföra en liten spricka här eller där med ett helt snitt över hela magen?? Jag tror att de säger att de har ont i flera månader bara för att de är lite avundsjuka på dem som har snittats och vill vara lika manliga (läs modiga) som dem!
    asg
    *Dylan 2006-03-25*
  • Peda

precis...skuret 7 lager med vävnader! hur många stygn ska det inte bli..pluss häftstiften i det sissta lagret..blir lisom inte hårdare än så!

• Mandi74
    Peda skrev 2007-09-02 00:08:11 följande:
    ja o de me ammningen... endel säger ju att har man bara ammat 2 veckor så är man inte nog kvinna bla bla bla.Svara mej då vem som är mest kvinna av dessa?:1: född vaginalt och inte ammat alls.2.snittad och helammat 6 månader och delammat 9 månader.
    Psstt.. Dummheter, jag ammade sonen ca 1 vecka! Jag måste ju helt klart vara den som är mest kvinna av alla.

Snittad och ammade bara 1 vecka! Slå det om ni kan!!
  • marmelade

Nej,nej,nej, den som har ammat i sju ÅR är mest kvinna! Oavsett om hon fött vaginalt eller med snitt

Peda skrev 2007-09-02 00:08:11 följande:
    ja o de me ammningen... endel säger ju att har man bara ammat 2 veckor så är man inte nog kvinna bla bla bla.Svara mej då vem som är mest kvinna av dessa?:1: född vaginalt och inte ammat alls.2.snittad och helammat 6 månader och delammat 9 månader.
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!