• siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Alla vet ju att det är mycket större risker för mamman och barnet att föda med kejsarsnitt.

Alla vet ju att man inte far träffa sitt barn pa massa massa timmar lixom.

Alla vet ju att det gör ont i flera manader efterat, att man inte kan lyfta sitt barn eller knappt ga.

Och sa vet man ju att man inte kan fa sa himla manga barn heller.

tycker det âr mycket modigare än att föda vaginalt.

Är det inte lite fegt att ta den säkra vägen lixom och föda vaginalt?
    Vad fasen är det mot ett stor operation...näää.

Lite fusk nâstan att föda vaginalt..snacka om att glida pa en räkmacka...swisch lixom!

Tack för mig...min asikt bara.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-01 23:22:03:
    Och sa far de som snittas ingen matbricka med en liten svensk flagga pa heller efter snittet.

det far de som föder vaginalt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:03:36:
    De som föder vaginalt är âven fåfängare och ytligare ân de som föder med kejsarsnitt.

De vagar inte ha ett ärr pa magen utan tycker än snygg mage âr viktigare ân barnet tydligen.

Tack, du meddebattör som papekade denna viktiga poäng för mig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:09:22:
    Man får bli tjurig för att jag har rätt om man vill. Jag ser inte ner på er för den skull

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 14:57
    Och som psyckocandy påpekade: Man får inte orgasm av kejsarsnitt, vilket man kan få när man föder vaginalt.

Så vi kan aldrig veta om vaginalisterna föder barn för att de vill ha barnen (tveksamt?) eller för att de är perversa utöver att vara fega.

Man tycker att de kanske kunde köpt en leksak istâllet men de kanske inte har råd?

• Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!
  • siamusen
    Samilla4 skrev 2007-09-28 22:29:48 följande:
    Du, hon menade nog den där finnen du har på hakan där. Jo, jag ser den nog.
    Oj..kanske ska stänga av web-camen
  • Romii

hahah du e rolig!! vem har sagt att man får en fin mage bara för att man har gjort kejsarsnitt? isåntfall har jag valt fel sjukhus för min mage is ugly!!! hehehe

i latinamerika kan man betala extra för att göra en lite fettsugning medans man är där.. fiffigt va?? hehehe

annars är det inte farligt att göra en kejsarsnitt det är den vanligaste operationen som görs här i sverige.. fast sen finns det juh fall där det har gått fel som på vaginal förlossning där man spricker anda upp till analen och ditt sex liv blir förstörd för alltid..

• siamusen
    Romii skrev 2007-09-28 22:33:17 följande:
    hahah du e rolig!! vem har sagt att man får en fin mage bara för att man har gjort kejsarsnitt? isåntfall har jag valt fel sjukhus för min mage is ugly!!! hehehei latinamerika kan man betala extra för att göra en lite fettsugning medans man är där.. fiffigt va?? heheheannars är det inte farligt att göra en kejsarsnitt det är den vanligaste operationen som görs här i sverige.. fast sen finns det juh fall där det har gått fel som på vaginal förlossning där man spricker anda upp till analen och ditt sex liv blir förstörd för alltid..
    Nej, jag sa att man far fulare mage och alltsa offrar man sig mer för sitt barn än de som föder vaginalt som inte vagar ha en ful mage.

Spricka upp till analen och förstört sexliv..mja, kanske man far ha vaginalt sex istâllet da
  • Samilla4
    siamusen skrev 2007-09-28 22:30:25 följande:
    Oj..kanske ska stänga av web-camen
    Mm, den där stora gröna saken som kom ut ur näsan nu är ingen pretty sight
  • Thösen
    siamusen skrev 2007-09-28 22:35:36 följande:
    Nej, jag sa att man far fulare mage och alltsa offrar man sig mer för sitt barn än de som föder vaginalt som inte vagar ha en ful mage.Spricka upp till analen och förstört sexliv..mja, kanske man far ha vaginalt sex istâllet da
    Hahaha!
    Vaginalt sex? Vad är det Flört
    Inte lika mkt sport av det hela då!
    Fast jag har ju numera ett kombinerad in/ut-gång så det kanske räknas som vaginalt?

Simausen jår maj ajdol!
  • siamusen
    Thösen skrev 2007-09-28 22:38:13 följande:
    Hahaha!Vaginalt sex? Vad är det Inte lika mkt sport av det hela då!Fast jag har ju numera ett kombinerad in/ut-gång så det kanske räknas som vaginalt?Simausen jår maj ajdol!
    Räknas vâl som bade ock kanske? Hmmm..far forska i detta!
  • Essi73

Va' fan har jag msisat? Siamusen såg att du fick ngt in din face.. Varför får aldrig jag ngt in my face?
    Måste jag bryta foten eller?

• siamusen
    Essi73 skrev 2007-09-28 22:46:53 följande:
    Va' fan har jag msisat? Siamusen såg att du fick ngt in din face.. Varför får aldrig jag ngt in my face? Måste jag bryta foten eller?
    vet inte hur jag lyckas. kanske var snittet som skvätte?
  • Essi73
    siamusen skrev 2007-09-28 22:48:00 följande:
    vet inte hur jag lyckas. kanske var snittet som skvätte?
    *Går genast och sprätter upp mitt då*
  • siamusen
    Essi73 skrev 2007-09-28 22:49:44 följande:
    *Går genast och sprätter upp mitt då*
    Gör det!
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!