• siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Alla vet ju att det är mycket större risker för mamman och barnet att föda med kejsarsnitt.

Alla vet ju att man inte far träffa sitt barn pa massa massa timmar lixom.

Alla vet ju att det gör ont i flera manader efterat, att man inte kan lyfta sitt barn eller knappt ga.

Och sa vet man ju att man inte kan fa sa himla manga barn heller.

tycker det âr mycket modigare än att föda vaginalt.

Är det inte lite fegt att ta den säkra vägen lixom och föda vaginalt?
    Vad fasen är det mot ett stor operation...näää.

Lite fusk nâstan att föda vaginalt..snacka om att glida pa en räkmacka...swisch lixom!

Tack för mig...min asikt bara.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-01 23:22:03:
    Och sa far de som snittas ingen matbricka med en liten svensk flagga pa heller efter snittet.

det far de som föder vaginalt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:03:36:
    De som föder vaginalt är âven fåfängare och ytligare ân de som föder med kejsarsnitt.

De vagar inte ha ett ärr pa magen utan tycker än snygg mage âr viktigare ân barnet tydligen.

Tack, du meddebattör som papekade denna viktiga poäng för mig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:09:22:
    Man får bli tjurig för att jag har rätt om man vill. Jag ser inte ner på er för den skull

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 14:57
    Och som psyckocandy påpekade: Man får inte orgasm av kejsarsnitt, vilket man kan få när man föder vaginalt.

Så vi kan aldrig veta om vaginalisterna föder barn för att de vill ha barnen (tveksamt?) eller för att de är perversa utöver att vara fega.

Man tycker att de kanske kunde köpt en leksak istâllet men de kanske inte har råd?

• Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!
  • siamusen
    KarJac skrev 2007-10-06 20:15:08 följande:
    Då kanske man kan få lite stöd här då.Okej, min situation:Min fru är gravid med vårt första gemensamma barn. Vi har sedan länge varit överens om att hon tar graviditet och trotsåldrar och jag förlossning och amning. MEN, nu säger minsann frugan att det blir SNITT????!!! Jag vill krysta och skrika ut barnet, inte ligga med benen i kors och låta en läkare karva ut den.Vad ska jag göra?/Orolig
    Vill du vara en riktig kvinna sa föder du med snitt. Vill du vara nagon slags sous-feminin figur sa föder du vaginalt.

Din fru har rätt...bara att acceptera.
  • KarJac
    siamusen skrev 2007-10-06 20:17:21 följande:
    Vill du vara en riktig kvinna sa föder du med snitt. Vill du vara nagon slags sous-feminin figur sa föder du vaginalt.Din fru har rätt...bara att acceptera.
    Okej. Men om jag nu går frugan till mötes, kommer hon tro att hon alltid kommer kunna köra över mig?
    Sous? Betyder det inte typ förste eller något sådant???
    I am not bound to please thee with my answers.
  • Essi73
    KarJac skrev 2007-10-06 20:18:28 följande:
    Okej. Men om jag nu går frugan till mötes, kommer hon tro att hon alltid kommer kunna köra över mig? Sous? Betyder det inte typ förste eller något sådant???
    Aaaw määh, har du inte sett "Hells Kitchen?" Vad tror du att Kocken From Hells sous-chef's är?
  • siamusen
    KarJac skrev 2007-10-06 20:18:28 följande:
    Okej. Men om jag nu går frugan till mötes, kommer hon tro att hon alltid kommer kunna köra över mig? Sous? Betyder det inte typ förste eller något sådant???
    sous betyder under.

Inte kommer hon våga köra över dig när du visat att du var modig nog att föda med snitt och när du visat att är en riktig kvinna.

Föder du vaginalt sa vet hon ju att du är en fegis lixom.
  • KarJac
    Essi73 skrev 2007-10-06 20:19:53 följande:
    Aaaw määh, har du inte sett "Hells Kitchen?" Vad tror du att Kocken From Hells sous-chef's är?
    Alltså, min sambo är sous-chef och på svenska heter det Förste kock .
  • KarJac
    siamusen skrev 2007-10-06 20:22:01 följande:
    sous betyder under.Inte kommer hon våga köra över dig när du visat att du var modig nog att föda med snitt och när du visat att är en riktig kvinna.Föder du vaginalt sa vet hon ju att du är en fegis lixom.
    AHHHH, då blir ju sous chef - under köksmästaren!! AHAA! Gud vad roligt det är att fatta saker *ytterst blond*.
  • Essi73
    KarJac skrev 2007-10-06 20:22:21 följande:
    Alltså, min sambo är sous-chef och på svenska heter det Förste kock .
    Typiskt oss svenskar att förhöja saker som inte är. Precis som påståenden att de som föder vaginalt minsann är de sanna tappra kvinnorna. *Fnyser*
  • siamusen
    Essi73 skrev 2007-10-06 20:24:18 följande:
    Typiskt oss svenskar att förhöja saker som inte är. Precis som påståenden att de som föder vaginalt minsann är de sanna tappra kvinnorna. *Fnyser*
    lôjligt!!
  • Essi73
    KarJac skrev 2007-10-06 20:23:12 följande:
    AHHHH, då blir ju sous chef - under köksmästaren!! AHAA! Gud vad roligt det är att fatta saker *ytterst blond*.
    *Pling pling pling kronorna bara dinper ner i skålen*
    Ingen fara, du kan alltid färga håret brunt ser'ru!
  • KarJac
    Essi73 skrev 2007-10-06 20:25:14 följande:
    *Pling pling pling kronorna bara dinper ner i skålen*Ingen fara, du kan alltid färga håret brunt ser'ru!
    Har jag gjort serru. Något annat du vill dela med dig av?
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!