• siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Alla vet ju att det är mycket större risker för mamman och barnet att föda med kejsarsnitt.

Alla vet ju att man inte far träffa sitt barn pa massa massa timmar lixom.

Alla vet ju att det gör ont i flera manader efterat, att man inte kan lyfta sitt barn eller knappt ga.

Och sa vet man ju att man inte kan fa sa himla manga barn heller.

tycker det âr mycket modigare än att föda vaginalt.

Är det inte lite fegt att ta den säkra vägen lixom och föda vaginalt?
    Vad fasen är det mot ett stor operation...näää.

Lite fusk nâstan att föda vaginalt..snacka om att glida pa en räkmacka...swisch lixom!

Tack för mig...min asikt bara.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-01 23:22:03:
    Och sa far de som snittas ingen matbricka med en liten svensk flagga pa heller efter snittet.

det far de som föder vaginalt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:03:36:
    De som föder vaginalt är âven fåfängare och ytligare ân de som föder med kejsarsnitt.

De vagar inte ha ett ärr pa magen utan tycker än snygg mage âr viktigare ân barnet tydligen.

Tack, du meddebattör som papekade denna viktiga poäng för mig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:09:22:
    Man får bli tjurig för att jag har rätt om man vill. Jag ser inte ner på er för den skull

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 14:57
    Och som psyckocandy påpekade: Man får inte orgasm av kejsarsnitt, vilket man kan få när man föder vaginalt.

Så vi kan aldrig veta om vaginalisterna föder barn för att de vill ha barnen (tveksamt?) eller för att de är perversa utöver att vara fega.

Man tycker att de kanske kunde köpt en leksak istâllet men de kanske inte har råd?

• Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!
  • siamusen
    sommartjej skrev 2007-10-05 08:08:31 följande:
    Måste fråga: varför ber man om snitt om man kan föda vaginalt?????
    det har jag ju skrivit: för att man är modigare. Stod it TS till och med. Men, som tröst för dig som födde vaginalt sa kan jag bara sâga att det âr aldrig fôr sent för snitt...kanske vid nâsta barn?

Har du tur far du problem med blindtarmen sa du far öva lite innan
  • Moomin
    siamusen skrev 2007-10-04 17:00:34 följande:
    Mysrester pa soffan Sant här vill jag ju inte veta!
    Näää jag vet...fast jag lurades bara eftersom jag tycker att det är ett så härligt ord "mysrester" som jag gärna använder.

En liten tanke som slog mig bara...om det är mycket coolare, tuffare och modigare att låta en doktor plocka ut ungen ur magen så måste det ju dessutom vara astufft att också låta en vitrock stoppa in den. Har ni tänkt på vilka bortskämda sopor alla är som Myyyyyyser in bullen i ugnen?

Nej om man inte är en liten bortskämd fegis så lägger man upp sig i gynstolen och låter doktorn plocka ut ägg och befrukta för att sedan stoppa in igen. Eller hur? Lite smärta måste man ju tåla?
  • siamusen
    Moomin skrev 2007-10-05 09:42:48 följande:
    Näää jag vet...fast jag lurades bara eftersom jag tycker att det är ett så härligt ord "mysrester" som jag gärna använder. En liten tanke som slog mig bara...om det är mycket coolare, tuffare och modigare att låta en doktor plocka ut ungen ur magen så måste det ju dessutom vara astufft att också låta en vitrock stoppa in den. Har ni tänkt på vilka bortskämda sopor alla är som Myyyyyyser in bullen i ugnen? Nej om man inte är en liten bortskämd fegis så lägger man upp sig i gynstolen och låter doktorn plocka ut ägg och befrukta för att sedan stoppa in igen. Eller hur? Lite smärta måste man ju tåla?
    Ja, ju mer smârta desto ballare âr mitt motto!
  • mickans
    Moomin skrev 2007-10-04 14:21:50 följande:
    Åh tack, det känns mycket bättre nu. Nu skall jag gå och tvätta bort mysrester från min soffa.
    Jag gillade oxå utrycket, mysrester fick mej direkt på tankar om chipps smulor och choklad flagor .

Man borde verkligen på chipps å choklad i stället på BB....hmmm!?!??

Självklart borde ni med snitt få en cyckel ni som kan syckla inom en nära framtid menar jag. ja menar förr fick vi som fött vaginalt låna en gummiring att sitta på...vad är skillnaden?!??
  • Moomin
    mickans skrev 2007-10-05 10:23:29 följande:
    Jag gillade oxå utrycket, mysrester fick mej direkt på tankar om chipps smulor och choklad flagor .Man borde verkligen på chipps å choklad i stället på BB....hmmm!?!??Självklart borde ni med snitt få en cyckel ni som kan syckla inom en nära framtid menar jag. ja menar förr fick vi som fött vaginalt låna en gummiring att sitta på...vad är skillnaden?!??
    Visst borde man få en massa goa grejer och inte äcklig sjukhusmat. Själv skickade jag ut maken till McDonalds så fort jag kunde. Har jag klämt ut en fotboll är jag ta mig fan värd en Big Mac och co med extra mycket pommes och läsk.
  • Blåbärspaj

jag bad minsann om att inte bli sövd när jag opererade bort blindtarmen-narkos är för TÖNTAR!

• siamusen
    Blåbärspaj skrev 2007-10-05 10:47:15 följande:
    jag bad minsann om att inte bli sövd när jag opererade bort blindtarmen-narkos är för TÖNTAR!
    precis!
  • Linny

Fan också, jag är en såndär mes Ska absolut be om snitt nästa gång. Eller kanske fråga om de inte kan dra ut bebben genom näsan. Då kan jag väl få va med i er klubb? *ber snällt*

• siamusen
    Linny skrev 2007-10-05 10:51:16 följande:
    Fan också, jag är en såndär mes Ska absolut be om snitt nästa gång. Eller kanske fråga om de inte kan dra ut bebben genom näsan. Då kan jag väl få va med i er klubb? *ber snällt*
    självklart. Men bara efter snittet/nâsfödningen!
  • Essi73
    Linny skrev 2007-10-05 10:51:16 följande:
    Näsan vore faktiskt definitivt en hit! Då kan du till och starta en tråd om det Jag födde genom näsan och häftigare känsla får man leta efter
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!