Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Smultronhjärta skrev 2007-09-21 14:17:06 följande:
    Är det inte lite irriterande att vissa plagg är något dyrare på webben än i affären?
    Det har inte jag märkt, vilka menar du?
  • snigelina
    milimina skrev 2007-09-21 14:22:11 följande:
    jag har inte hittat nån gitarrbody som är så stor...
    Är det den bruna du vill ha? Den grå finns i webshopen i strl 92, men inte den bruna tyvärr
  • snigelina
    Cissela skrev 2007-09-21 14:50:54 följande:
    snigelina: mmm precis den, hade precis kommit in på vårt Lindex. Ångrar mej nu, har bestämt att jag nog tyckte den var fin... nåja, blir väl ett nytt Lindexbesök fast utan 25%.
    Ja, jag tyckte den var fin, men våra tjejer är så varma av sig så det funkar inte så bra med "lager på lager" på inomhusplagg. Visst har de några sånna också, men vi behöver inte köpa fler..
  • snigelina

Är det någon som köpt de coola utsvängda jeanssnickisarna på flick 86-122 och har livebild att visa i bildtråden?

• snigelina

Emmy o Nellie skrev 2007-09-22 13:45:14 följande:

såg snickarbyxorna idag, sååå coola men jag köpte velourbyxorna istället (kanske åker och byter)... Svårt att bestämma mig!
    Ja, jag funderar så. Stella har ett par velourisar i strl 98 som är precis lagom nu. Vi har även ett par i strl 104, men då måste jag sy i resår och det är ju jobbigt Kanske ska byta och lägga till och få ett par jeanssnickisar istället..? Hmm.. Svårt.
  • snigelina
    Avelyn skrev 2007-09-22 14:10:15 följande:
    Har köpt ta 3 betala för 2 velourbyxor till dottern i dag. Köpte i storlek 98 då hon har 92 annars. Kanske någon har sagt tidigare i tråden, men är de små i storleken ? Undrar om jag borde ha tagit 104 i stället. Ska ev köpa fler av den varan till veckan. Är det kanske bättre att ta ännu större om de krymper mkt ? ( Kanske de inte krymper jättemycket ? )
    Vår dotter är 92 cm och använder 92 i byxor, men har 98 på Lindex-velourisarna. Det känns inte som hon kommer kunna ha dem jättelänge, men det funkar nu iaf. Vi har dock ett lager med 5 par byxor i strl 104 också
  • snigelina

Nu ångrar jag mig Skulle köpt de svarta velourbyxorna också.. Hämtade hem mitt HM-paket förut och nyckelpigetunikorna hade passat sååå bra till svarta velourisar. Nu är de slut här i mina barns storlek

• snigelina

Princess Leia skrev 2007-09-22 21:35:06 följande:

Jag undrar vad det finns för färger i velormjukisar strl 86 och uppåt?? Vet redan vad det finns till baby?Jag har funderat en hel del på velorsnickarbyxorna till min dotter oxå hon har strl 92 på byxor och 98-104 på toppar, men hon har ju slutat med blöja så det kanske inte är värt det?? Finns det flera här som har pottbarn som har såna? I sådanna fall hur går det för er??
    Vår dotter är också blöjfri men det har gått bra när hon har dem. Hon vill oftast ändå ha hjälp när hon går på toaletten och de går fort att knäppa upp. Det är bara tryckknappar, så det tar inte längre tid än jeans tex.
  • snigelina
    maggan75 skrev 2007-09-24 08:59:21 följande:
    Var drt ngn som hade provat att köpa reflexvästen på både internet och i affär ???Funkar det ???
    Japp, funkade fint. Har använt alla tre kupongerna både i webshopen och riktig butik.
  • snigelina
    seSSa skrev 2007-09-24 11:15:15 följande:
    hur är d ifall man har andra kläder som färgat av sig?? jag har nämligen köpt ett par FIX kläder (ett set), vita, marinblåa och röda ränder, det vita har blivit ljusblått nästan....Kan man gå tebax me d också fastän man inte har kvittot kvar?
    Vad har du tvättat det med?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)