Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

lollypop skrev 2007-09-15 14:44:49 följande:
    Aannaa:Snygg tunika (i bildtråden)! Den måste vara ny!? Den har jag aldrig sett!Liiite Småfolk-inspirerad, va!!!???
    Nää, den där har funnits hos oss i minst en månad, troligen längre. Finns även i cerise med gröna kantband.
  • snigelina

Det finns bruna plyschbyxor i strl 104 i webshopen om nån är ute efter det!

• snigelina
    lollypop skrev 2007-09-15 14:55:51 följande:
    Okej!Som sagt, tittar ju inte så ofta på den avdelningen!Blir bara tjurig när jag ser allt fint som dottern inte kan ha än!!!
    Vad har hon för storlek nu då? Tycker den såg ganska liten ut i strl och viker man upp ärmarna kan ju 86:an bli som en klänning för henne
  • snigelina

Vad kul med rabattkupong på ett helt köp (som jag trodde och hoppades). Nu har jag iofs handlat en hel del senaste månaden där, så såå mycket finns det inte jag vill ha. Men nåt ska man väl kunna hitta?

• snigelina
    philmKarin skrev 2007-09-17 16:04:04 följande:
    Ja jag fick också rabatt på t3b2 - sortimentet förra gången för det räknas inte som "andra rabatter eller erbjudanden" utan det är en permanent grej.Fick dessutom höra att mimn mammakompis fått rabattkuponger på Åhlens... vilket jag inte heller fått .
    Åhlénskuponger fick jag idag (finns även att skriva ut på deras hemsida, dock andra), så de dyker nog upp. Likaså Lindex.
  • snigelina
    CrystalHeart skrev 2007-09-17 16:26:53 följande:
    Jag VILL ha den jättefina rosa tröjan med gitarrer på till mn dotter, men den verkar inte finnas här, Är den ngt som funnits förut, eller finns den bara på småbarnsavdelningen eller vad?! *"desperat"*
    Menar du den grå med rosa gitarrer? Den finns på flick 86-122.
  • snigelina
    philmKarin skrev 2007-09-17 20:11:15 följande:
    Men du måste betala med kortet/krediten för att få poäng tyvärr. Antar att det sedan läggs på aviavgift samt ev. ränta så man tjänar nog inte på att få poängen (pre4cis som på Hemtex).
    Men jag sätter in pengar i förskott på mitt Lindexkort och utnyttjar aldrig min kredit (valde lägsta, 1000 kr). Det är hyfsad ränta på kortet om man har pengar på det alltså. Om jag skulle råka nalla på krediten så sätter jag in pengarna direkt när jag kommer hem, så då blir det aldrig några avgifter.
  • snigelina

mollan nu skrev 2007-09-17 20:22:13 följande:

absolut! den 25:e oktober öppnar mitt lindex sin barnavdelning. Då kommer jag ha 350 meter dit, illa
    Coolt. Då kan du gå dit varje dag och rapportera åt oss
  • snigelina

Jag hoppas de får in lite fler långärmade tunikor/klänningar snart, eller är det bara jag som inte köper kortärmat såhär på hösten?

Ni som fått kupongen - hur länge gäller den?

• snigelina
    lollypop skrev 2007-09-18 09:01:46 följande:
    Kupongen gäller till den 28/9
    Tack
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)