Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Lokatt skrev 2007-09-25 22:05:01 följande:
    Tack line för smygfotot! Oj vad lik kikkid den var! Stjärna och allt (fast på annat ställe)Undrar när de som blir kopierade ska bli riktigt arga? lär ju ska hända snart.. vissa saker är faktiskt riktiga kopior! Tur det inte är i usa, då hade dom nog varit stämda för länge sedan! (men jag tycker såklart kopiorna är fina ändå ofta )
    Det är redan minst ett företag som inlett en process ang mönsterstöld med Lindex.
  • snigelina
    philmKarin skrev 2007-09-26 09:16:02 följande:
    Tror att det är de röda tröjorna/bodysarna som färgat mest. Hade inget problem med mina blå stjärnkläder heller.Åhhå Kikkid-kopia var ju underbar - jag måste ha!!! Fast varför kan man inte ha den på en 1-åring . Får väl köpa en liten också "just in case"
    Jag ska köpa en liiiiten till en av dockorna här hemma
  • snigelina
    Line80 skrev 2007-09-26 09:20:00 följande:
    men gud vilken bra idé fast jag tror att 56 blir skit stort ändå.. jag köpte en body i strl.44 på rea å den e tom stor. :S
    Fast dottern ska få en stor Rubens barn-docka, den är 55 cm lång så jag tycker det borde gå.
  • snigelina

Tillbaka från Lindex Köpte två hängsletunikor till tjejerna, ni vet de som finns i vitt/beige/brunt/rosa, de har kommit i ny färg nu! De älskar sina rosa, så då passade det ju bra med en till Sen blev det ett par lila strumpbyxor med äpplen också.

Velouroverallerna till baby hade tyvärr inte kommit in här.

• snigelina
    LillaÄrtan skrev 2007-09-26 12:25:50 följande:
    Vill se bild på tunikorna!!
    Fixar senare
  • snigelina

Har lagt in en ny tunika i mitt galleri, så om nån plus-are har lust kan den lägga in den i bildtråden

• snigelina
    lollypop skrev 2007-09-26 14:57:39 följande:
    Done deal!
    Tack!
  • snigelina
    solida skrev 2007-09-26 14:58:47 följande:
    Jättefin!! Synd (eller kanske tur) att man inte har en dotter...
    Hehe! Jag var ju tom tvungen att köpa två + att de redan har de rosa. Måste bara hitta nåt bra att ha under..
  • snigelina
    lollypop skrev 2007-09-26 14:59:55 följande:
    Jag tyckte också den var fin!Men fick lite julkänsla...
    Haha! Ja, min Nora valde att ha sin rosa idag på dagis och fröken kommenterade "Åh, har du din fina pepparkakströja idag..!"

Men ungarna älskar den
  • snigelina
    Squatinidae skrev 2007-09-26 15:01:46 följande:
    Jättefin tunika! Vad kostade den?
    129 kr. Finns även i en vit/brun/beige/ljusrosa variant. Kanske ska fota den också och lägga in?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)