Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

lollypop skrev 2007-09-18 09:06:31 följande:
    Själva reklamutskicket är egentligen riktat till damkläderna + att där är en kupong till som gäller DAM (jacka tror jag!?).Men där står inget som helst om vilken avd. det gäller... Bara 25% på ett köp, på kupongen. Så visst gäller det väl barnkläder då också!!!???
    Jadå, det brukar ju komma en sån på hösten och en på våren.
  • snigelina
    miniGrynet skrev 2007-09-18 11:18:51 följande:
    Crocs att ha inne på dagis att leka i, är det verkligen så praktiskt? Jag föreslår mockasiner, tofflor, strumpor med halkskydd.
    Det är massor av barn på min 5-årings avdelning som har crocs-kopior som dagistofflor, faktiskt även några på småbarnsavdelningen där 2-åringen går. Knepigt!
  • snigelina
    miniGrynet skrev 2007-09-18 11:47:57 följande:
    Jaha.... ja, det kanske fungerar...
    Fast nä, jag tycker inte det är bra. Hur kul är det för de som är utan att bli trampade på av sånna? Jag förstår faktiskt inte, jag skulle inte vilja leka med tofflor på mig.

Våra barn har bobux eller mockasiner på dagis.
  • snigelina
    miniGrynet skrev 2007-09-18 12:01:15 följande:
    Nej, det var lite så jag tänkte. Inte så roligt att få en sån i ansiktet vid lek eller som du säger, trampad på av... Som lätt händer vid lek. Men ett par mjuka tofflor kanske är bättre, finns ju många som ser lite roligare ut för barnen också!
    Till lilltjejen rotade jag fram mockasiner ur Lindex rea-korg. Ett par bruna med rosa hjärtan och ett par rosa med vit/bruna cirklar. Betalade 15,50 kr/par, helt okej! Stortjejen fick ett par rosa med ugglor till ordinarie pris.
  • snigelina

Har ni bestämt vad ni ska köpa för kupongen?

Jag åker nog inte ner förrän nästa vecka tror jag, förhoppningsvis har det hunnit komma in nåt nytt då! Ska försöka hitta ett par svarta jeans till min 7-åring och så vill jag ha de rutiga byxorna till antingen 2-åringen eller 5-åringen. Tröjor svämmar de över i.. Sen behövs lite vantar och mnössor också

• snigelina
    0Love0 skrev 2007-09-18 16:22:23 följande:
    Fortfarande ingenkupong för min del.
    Min har inte heller kommit, men det brukar alltid skilja några dagar.
  • snigelina
    Paulai skrev 2007-09-18 21:01:14 följande:
    Det lustiga är att de butiker jag pratat med inte har en aning om vilka byxor det handlar om. Knepigt att de ska finnas i vissa städer men inte i andra. Ingen som har sparat prislappen?
    Vilket är artikelnumret då? Det står himla massa siffror överallt 811 5922742 1428 0707 står under streckkoden.
  • snigelina
    Paulai skrev 2007-09-18 21:15:22 följande:
    Snigelina: Tack ska du ha! Får testa detta och se om jag får svar.
    Det står ett kortare nummer över streckkoden; 5925374
  • snigelina
    philmKarin skrev 2007-09-18 21:21:31 följande:
    SKU numret - det är det som står på kvittot också såg jag. Men jag är nästan säker på att kassörskan slog på det andra understrykna numret när hon skulle kolla storlekar förut ?!?
    Ja, den långa sifferraddan som står här ovan är delvis understruken. Jag hoppas det är till hjälp. Annars får jag väl scanna in prislappen
  • snigelina
    3 barns mor skrev 2007-09-18 22:20:11 följande:
    tycker lindex kläder är små i storlekarna. dottern är ca 77 cm lång och va idag och handlade den grå tröjan med rosa gitarrer. och köpte 92 för tyckte den såg så liten ut i 86 och prövade sen hemma och den va inte alls mycket för stor.
    Just den var väldigt liten, annars tycker jag att de är ganska normala. Vi köper 98 till vår dotter från alla ställen, men just gitarrtröjan tog jag i 104.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)