Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Bruna plyschbyxor i 86, 110 och 116 finns nu i webshopen om nån är ute efter det!

• snigelina
    astrid33 skrev 2007-09-19 22:43:02 följande:
    Ojsan, den är uppe i 170:- Nu. Vill ju så gärna ha den.Konstigt att det inte finns flera ute på nätet, eftersom molnoverallen är det många ute.För dessa byxor verkar slutsålda lite överallt.
    Vilken storlek är det? Hittar två stycken som ligger under hundralappen.
  • snigelina

Elaizans mamma skrev 2007-09-20 07:40:56 följande:

Någom som vet något Lindex som har kvar hängsle velouisarna i stl 80??
    De finns inte i 80, men 86. Fast de är små i storleken och dessutom kan man sätta resår i bensluten. Det ska jag göra, när jag får tummen ur.. (sömnad är inte min starkaste sida precis *s*)
  • snigelina

Vilka fina prinsessklänningar de fått in på hemsidan, hoppas de kommer till butiken i nästa vecka och att jag hinner köpa med kupongen Perfekta till utklädningslådan!

• snigelina

Hur är det, kan man utnyttja 25%-kupongen i webshopen och sen även i butiken? Ser de det när de drar mitt kort?

• snigelina
    miniGrynet skrev 2007-09-20 21:17:10 följande:
    Har nu mailat kundtjänst och även club-info ang kupongerna som en del av er andra fått. Har fått 10% på internet, men inte nånting i brevlådan.
    Jag fick mina andra kuponger idag ihop med kontoutdrag, men det brukar skilja några dagar på när man får dem.
  • snigelina

Hej på er!

Jag gjorde en beställning igår i Lindex webshop. Var rädd att de tjusiga prinsessklänningarna och ballerinaskorna i sammet skulle ta slut - perfekta julklappar till mina småtjejer. Köpte även lite annat och även fingervantar och reflexväst förstås!

Idag var jag inne på Lindex här hemma och då hade de fått påfyllning av de bruna velourbyxorna, så det blev två par sånna och ett par rosa bootcuttights från t3b2. Sen blev det tunikan med hjärtan i vitt/beige/brun/rosa till 2-åringen + två strumpbyxor till henne. Ett hårband till 5-åringen, en reflexväst och fingervantar. I reakorgen rotade jag fram 2 set med mössa+vantar för 10 kr/st + ytterligare en mössa för 10 kr. Använde mina kuponger (igen!) och det gick bra, så för drygt 400 kr fick jag allt det där Fick 25% på allting, även t3b2, reflexväst, fingervantar och reamössorna.

• snigelina
    Cissela skrev 2007-09-21 09:13:57 följande:
    Förresten någon som såg den nya klänningen i stl 86-122. Orange/brun med typ något cirkelmönster men ändå inte. Hade den i vagnen länge men kunde inte bestämma mej för om det var väldigt cool eller hemskt ful. Någon annan som kollat på den?
    Menar du hängsleklänningen? Jag har stått och tittat på den förra veckan och idag och tycker den är fin, men jag kommer (nog) inte köpa den. Ful är den inte iaf!
  • snigelina
    Smultronhjärta skrev 2007-09-21 13:42:29 följande:
    Man kan alltså använda sin 25% kupong både på webshopen och i affären utan att få banning för det?
    Japp!
  • snigelina
    okptr skrev 2007-09-21 13:43:47 följande:
    JA!
    Jag såg först nu att du svarat mig på den frågan tidigare idag, men jag vågade mig på att prova ändå och det gick ju bra
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)