För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Bruna plyschbyxor i 86, 110 och 116 finns nu i webshopen om nån är ute efter det!
Bruna plyschbyxor i 86, 110 och 116 finns nu i webshopen om nån är ute efter det!
Elaizans mamma skrev 2007-09-20 07:40:56 följande:
Vilka fina prinsessklänningar de fått in på hemsidan, hoppas de kommer till butiken i nästa vecka och att jag hinner köpa med kupongen Perfekta till utklädningslådan!
Hur är det, kan man utnyttja 25%-kupongen i webshopen och sen även i butiken? Ser de det när de drar mitt kort?
Hej på er!
Jag gjorde en beställning igår i Lindex webshop. Var rädd att de tjusiga prinsessklänningarna och ballerinaskorna i sammet skulle ta slut - perfekta julklappar till mina småtjejer. Köpte även lite annat och även fingervantar och reflexväst förstås!
Idag var jag inne på Lindex här hemma och då hade de fått påfyllning av de bruna velourbyxorna, så det blev två par sånna och ett par rosa bootcuttights från t3b2. Sen blev det tunikan med hjärtan i vitt/beige/brun/rosa till 2-åringen + två strumpbyxor till henne. Ett hårband till 5-åringen, en reflexväst och fingervantar. I reakorgen rotade jag fram 2 set med mössa+vantar för 10 kr/st + ytterligare en mössa för 10 kr. Använde mina kuponger (igen!) och det gick bra, så för drygt 400 kr fick jag allt det där Fick 25% på allting, även t3b2, reflexväst, fingervantar och reamössorna.