För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
*Skäms*
Suttit & surrat i fel tråd. Snacka om att ha koll på läget
Jaja, jag är iallafall en extrem-matchare. Så nu vet ni det!
*Skäms*
Suttit & surrat i fel tråd. Snacka om att ha koll på läget
Jaja, jag är iallafall en extrem-matchare. Så nu vet ni det!
Haha. Ja. Jag ÖNSKAR att jag kunde... Och jag tittar mycket5 på bilderna i Bildtråden, just för att få inspiration... Att kunna blada hejvilt med olika färger, blommigt/randigt osv... Men det är SVÅRT!
Vet inte heller om den var så värst snygg... Hade varit finare UTAN de där dropphjärtanen.
Dottern är snart 22 månader och hon har strl 86 eller 92 på bodysarna...
Jag har bara köpt 92 på t3b2 bodysarna
Själv matchar jag inte nån napp till kläderna för nappen ser SÅ oprydande ut
så den får hon bara ha när hon sover & åker bil, då är det ju ändå ingen som ser om den matchar
(Fast det är väl kanske inte anledningen till varfdör hon inte ska ha napp dagtid, utan just för att hon inte behöver den annars)
Måste ta & plocka fram kläder inför morgodagen då dotter ska poå dagis.
Åh alltid lika jobbigt, vet ju aldrig vad jags ka välja
Dagens shopping finns nu i bildtråden.
Älskar bara den där tröjan. Superfin!!
Dem hade packat upp lite nytt.. Velourbrallor i rosa med nån dökskallekatt på. Men jag är inte SÅ förtjust i rosa byxor Modellen var dock superfin.. Måste fundera om man ska inhandla eller ej. Sedan fanns det peace on earth -tröjor men dem gillade jag inte alls. Fy!
Velour-dressen finns fortfarande inte här... Och ej heller molnbodysarna! Jag som vill köpa till kotten i magen & min lilltjej! mhmm..
Lilltjejen fick iallafall Bamse underkläder. Så långt kan jag sträcka mig. Hon Älskar Bamse och jag Hatar