Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

grabbarnabus skrev 2007-09-10 20:13:45 följande:
    Hahaha den mössan i vit har min lilla tjej, ända sedan jag fick mitt första barn har jag velat ha en sådan Men jag tyckte att ändarna var lite i vägen i overallen......
    Ahaa

http://www.freshmilk.se/product_info.php?cPath=23_34&products_id=1246
    Den är ju suuuperfin
    Vill ha, men finns inte i den strl jag behöver
    ~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • LillaÄrtan

Haha
    Hittade den nu i rätt strl. Wiiie, ska just beställa men velar om strl.
    0-2 månader eller 2-4 månader? Fundersam

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • LillaÄrtan
    grabbarnabus skrev 2007-09-10 20:38:38 följande:
    Oj, ki-kid är små i storlekarna har jag hört ( tror jag). När kommer bebbe? Ska den ha mössan hela vintern skulle jag tagit storleken större.....å andra sidan är det ju roligt att köpa ny mössa när du vet vad det är...så då hade jag nog tagit minsta storleken ändå hahahahah
    Ungefär så resonerar jag också
    Det gör ju liksom inget om den växes ur... Bara en anledning att få köpa en ny.
    Haha. Nog är man knäpp!
    Men talade med sambon som betalar denna mössa så jag får beställa den bums.. Han tycker 2-4 månader. Dessutom bor vi i norr, så jag kommer att ha en tunn bommuls hjälmmössa under...
  • LillaÄrtan
    snigelina skrev 2007-09-10 20:47:01 följande:
    Det blir nog bra! Du kan ju ha en tunn ullhjälm eller silkeshjälm under, det värmer mer än bomull.
    Ja, det är nog de jag har också. Ullhjälm alltså...
    Supertunn men värmande.
    Hoppas bara mössan funkar ihop med Molnoverallen!
    Bebis kommer då bli så gosig & varm!
  • LillaÄrtan
    grabbarnabus skrev 2007-09-10 20:51:34 följande:
    Såg nu att du är beräknad i oktober, har själv en 20 oktober kille... det blir nog jätte bra med stl större!
    Ja det hoppas jag. Är den superstor får H'n väl växa i den
    Men overallen är i strl 56, så den kommer säkert också vara en aning stor i början....
    Nåväl. Blir nog bra. Nu längtar jag att mössan ska komma. Men allre mest till bebisn kommer ut därinneifrån
  • LillaÄrtan
    zasata skrev 2007-09-11 21:15:53 följande:
    nu har jag en fråga..köpte en klänning på lindex för inte så länge sedan, men ladrig använt den och lapparna är kvar. tror ni jag kan byta den till något annat då det var ett dumt köp av mig.. även om jag inte har kvittot kvar?
    Självklart. Jag har ALLTID fått byta även fast jag inte haft kvitto.... Men pengarna kan man dock inte få tillbaka!
  • LillaÄrtan

Just hemkommen från Lindex.
    Just nu tycker jag inte att dem har något att shoppa där..
    Här i stan finns varken velourisar eller snickar/hängselbrallor.
    Ej heller nån gitarrtröja.. Men hittade bruna fleecekläder till dottern.
    Bra att ha under overallen i vinter. Precis vad jag letat efter. Och kanonpris!

Just nu hittar jag bara MASSA fint på bebisidan. Dottern är 21 månader och drar strl 80/86 beroende på vad det är för kläder & vartifrån man köper... Gränsfall om man kan köpa från bebissidan nåmer Fundersam

• LillaÄrtan
    solida skrev 2007-09-12 17:14:40 följande:
    LillaÄrtan> Var det fleecesetet för 199 kronor?
    Jo. Såg att dem hade med Bamse, men jag är ingen fan av Bamse direkt... Så jag blev glad att det fanns helbruna!
  • LillaÄrtan

Inte bara Lindex kläder som är så. Så är det ju på ALLA affärer!

Dottern har strl 86, börjar väl gå över till strl 92 i vissa plagg. Men hon är rätt kort så 86 på brallor. Köpte bla de marinblåa mjukisbyxorna från all kids-kollektionen och det är strl 86 och den är JÄTTESTORA på henne. Tur att det är mudd!

På killavdelningen är kläderna mycket större änn på tjejavdelningen.

• LillaÄrtan

Inte har jag samma strl på kläder i ALLA affärer. Herregud det är ju stor skillnad vart man handlar.....

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)