För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Tråkig o tråkig, men bomull är inte lika mysigt... Tycker JAG!!
IdaT-djurenb är jättesöta.. Men jag köper inte en filt enbart efter motiv utan den måste vara i fint material också....
Tråkig o tråkig, men bomull är inte lika mysigt... Tycker JAG!!
IdaT-djurenb är jättesöta.. Men jag köper inte en filt enbart efter motiv utan den måste vara i fint material också....
Vi har också bara sovpåsar. Och hade det till dottern också... Superduper!
Ugglekläderna är finfina, men jag avvaktar & köper mer när bebin är född. Vill ju ha rosa om jag får en tjej och blått om jag får en kille...
När dottern föddes hade vi bara köpt allt i vitt & beige, allt användes inte ens... Då viv ille ha de roliga färgglada kläderna till henne o inte tråkbeige!
Jag har tvättat upp dotterns neutrala kläder till bebin i magen.
Det vita/beige/gråa. Herregud, endel saker kan jag skratta åt... Dottern är inte ens 2 år och modet är SÅ annorlunda nu
Jag har köpt tre set med kläder i strl 50 till bebin i magen.
Dottern vägde 3505g och var 48cm kort.. Så hon hade strl 50 ett tag, lite stort när hon föddes tillåme. Och jag vill ha lite fina kläder att ha redan på BB och första tiden hemma.
Sedan tycker jag att alla säger att dem kan ha allting så kort tid, min dotter har alltid varit en kortis och därmed drar hon ju alltid ganska små strl. Snart 2 år gammal och har fortfarande tex. strl 74 på jeans på babysidan på Lindex. Och det har hon haft sedan förra hösten! MEN, allt är individuellt. Endel växer jättefort & mycket, andra sakta & mindre
Tycker inte det var snyggt att vända på overallen... Ser jätteknasigt ut!
Men smaken är ju som.. Baken
Känner som så många andra att det är LITE förtidigt för vinteroverallen ännu.
Visserligen bor jag i Gällivare.. Vilket är ganska långt uppe i norr
Vi har 0-gradigt på mornarna när jag för dottern på dagis.. Ja, vissa dagar har det varit -2 grader också.. Men inte kan man väl ha vinteroverall för det?
Vad skall man då ha när det blir -27 grader?
Hon har vanliga kläder med strumpisar & t-shirt undertill + fleecekläder + vindbrallor & vindjacka (Skalet från pop)... Ungar rör ju på sig HELA tiden.. och jag hoppas att dagis säger till om ens under äör iskall och har förlite kläder på sig!
Lagt ny bild i bildtråden... Dottern fick lite nytt idag. Dagisfotografering imorgon!
Men velar.. antingen de nya kläderna eller så får det bli nya kläderna från Me&I...
Jag tänker på fängelset
Guuuuud!
Var in på Lindex hemsida. Hittade miljoner saker till mina småtjejer!
Imorgon ska jag en runda på stan på fm med ett par kompisar, Barnfri!
Tänkte shoppa åt mig själv.. Fött för tre veckor sedan men jag är less på mammakläderna och har ca 5kg kvar till inskrivningsvikten så nån top måste man väl få köpa nu innan alla gravkilon försvunnit! MEN nu hittade jag så mycket fint åt tjejerna så det blir väl antagligen bara shopping åt dem om jag känner mig själv rätt!
Riktigt fina jul- och nyårskläder, vill köpa alla klänningar & kjolar! Men julen är väl över innan dem hunnit använda allt
Jag är beroende av all shopping.... sambon stryper mig snart, Hela föräldrapenningen borde ju gå in på Lindex istället. Usch va hemskt
Nu tjejer är jag med igen!
Haft ett litet uppehåll ifrån den här tråden då jag fått en till bebis men nu är jag tillbaka med massa shopping! Ikväll ska jag lägga ut lite nytt.. Ja, sedan 22/10 så har jag hunnit handla en HEL del
Jag återkommer när ungarna somnat!
Jag vill också ha julkläder från Lindex!
Men mitt lindex har bara nån pepparkakspyjamasliknande sak på pojkbabysidan
Ska till fotograf den 29:e o fota mina tjejer.
Vet inte vad jag skall klä dem i!
Sedan blor vi bjudna på julkortsfotografering också i samma fotopaket så julkläder måste hittas snarast, för visst blir det finast julkort om man har nån söt tomteklänning osv?
Tack!!