Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Amathea skrev 2007-09-26 20:54:13 följande:
    Är det verkligen så? Jag har spanat på massa kläder på "flickavdelningen" till tösen min, men hon drar bara 74/80. Köpte faktiskt den där underbara bruna tunikan med kaninerna o blommorna på i storlek 86, och den var kanonfin!!Nån mer än jag som upplever jeansen i storlek 80 på babytös-avdelningen som väldigt stora?
    Dem är SKITSTORA! Min dotter kan inte ha strl 80 på jeans på bebisavdleningen.. Utan måste ha strl 74 på dem! Men på storbarnsavdleningen drar hon en 92:a på vrallor, 86orna funkar men är inget att växa i precis.... Jätteknasigt!
    ~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • LillaÄrtan

Mina stjärnkläder har ej heller färgat. Har en röd tröja med vita stjärnor på åt dottern.
    Tvättade den med röda kläder....

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • LillaÄrtan
    philmKarin skrev 2007-09-26 21:13:52 följande:
    Va??? Dags att börja titta på flick då med andra ord - yippie!
    Ja. Min tjej har visserligen korta ben, men ändå. Det är ju jättekonstigt....
  • LillaÄrtan

Dagens shopping i bildtråden
    Har dock inte bestämt mig för att behålla den bruna tunikan.. Den var så stor Fundersam

• LillaÄrtan
    snigelina skrev 2007-09-27 13:55:12 följande:
    LillaÄrtan - Har de lila baströjorna kommit in nyss hos er?
    Det är ingen baströja Den har nån ful prinsessa eller nått på sig... Hmm.. Men den funkar iallafall undre tunikan
  • LillaÄrtan
    snigelina skrev 2007-09-27 14:18:44 följande:
    Äsch då! Jag kom på att jag måste köpa lite tröjor att ha under hjärttunikorna. Sa till femåringen att hon får välja om hon vill ha den orange/bruna eller lila/cierse/gröna, men hon ville ha båda förstås Hade ju tänkt att hon och lillasyster skulle få varsin av dem.
    Jag vill också ha de där hjärttunikorna men tyvärr finns dem inte på mitt Lindex
  • LillaÄrtan

Är väl bara babyavdelningen som har bodysar?

• LillaÄrtan
    Line80 skrev 2007-09-28 21:27:10 följande:
    vad ska ni ha för kläder på barnens (dagis/skola) fotografering? jag köpte den grön/lila mönstrade tunikan idag tänkt till dotterns fotografering.. men vart kan man hitta en enfärgad lila tröja att ha under? och ska man ha tajts till det eller byxor? Finns ju ett par lila randiga tajts på Lindex som skulle passa jätte fint till.. fanns inte rätt strl idag annars hade jag köpt dom.Tips annars?Till sonen har jag ingen aning..
    Jag ska nog ha de nya kläderna som kom från Me&I idag... På dottern alltså
  • LillaÄrtan

Det finns en apful tröja på Lindex i lila, samma lila som blommorna på tunikan har. Men den är nån prinsessa eller nått på den.. Fast de syns ju inte när tunikan är på! Jag köpte den till fast jag lämnade tillbaka bådeoch idag, gillar inte riktigt när jag väl hade fått prova de på dottern!

• LillaÄrtan

Japp, sån har min tjejja.. den rabdiga alltså

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)