Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Den finns ju annars i webshoppen.... Overallen alltså.

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • LillaÄrtan
    TereseA skrev 2007-09-23 16:18:53 följande:
    Jag har en röd body med vita stjärnor som jag köpt från Lindex,jag tvättade den o stjärnorna blev rosa..Finns bild i mittt galleri...Tror ni man kan lägga bodyn i Klorin en stund för att få stjärnorna vita igen...Vad tror ni.....
    Jag skulle INTE lägga i klorin!
    Är det inte BARA helvita plagg som går att lägga i klorin för att få bort fläckar??
    ~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • LillaÄrtan

Måste också sätta resår i veolursnickisarna åt dottern..Tog strl 92 iom att dem lär krympa men den är ju långa på henne ändå. Har satt resår på de andra mjukisbrallorna på t3b2, dem i bomull som är lite utsvängda nertill.. Superduper! Hatar alla byxir utan mudd eller resår, dottern är kort och alla brallor blir superlånga i benen

Trist stämning i tråden!! Komigen nu surmuttor  Räcka ut tungan

• LillaÄrtan

Jag ska på Lindex i em... Väntar på att dottern ska vakna & sambon ska komma hem..
    Hoppas att dem fått in nått nytt skoj

• LillaÄrtan

Jag har köpt molnoverallen i strl 56 åt bebin i magen. Dottern hade en lurvig overall från h&m när hon föddes, också den i strl 56.. och hon drunknade nästan i den!
    Så större än så skulle jag absolut inte köpa. Sen är dem ju inte såå dyra så det gör ju inte så mycket om man nu får köpa en till innan vintern är slut

• LillaÄrtan
    jollydolly skrev 2007-09-24 16:28:47 följande:
    Å genast slog det mig att jag måste inhandla kläder i stl 56. Har mest köpt 62....
    Jag har bara köpt kläder i strl 50
  • LillaÄrtan
    snigelina skrev 2007-09-24 16:31:46 följande:
    Oj, det har aldrig våra barn haft *s* Fast våra har vägt över 4 kg också..
    Min dotter hade 50 rätt länge... Hon var 48cm och vägde 3505g.
    Både jag & sambon är jättekorta så vi får nog inga långa barn...
  • LillaÄrtan
    babykaboom skrev 2007-09-24 16:44:43 följande:
    Hej alla lindexälskare!Jag har just kikat igenom hela bildtråden och jag säger bara ååååååh vilka finingar i coola kläder ni har allihopa!Själv är jag bara i v26 och får vänta lite med inköpen... Men den där molnoverallen är ju underbar, den måste jag ha! Hur tjock är den? När på året hade ni använt den? Min bebbe kommer i januari, och antingen får jag ju köpa den så den passar på våren eller i större storlek så den passar nästa höst?Vilken storlek ungefär har en 2-3 månaders bebis?Och vilken storlek har en 8-10 månaders?Är Lindex storleker stora eller små?Hoppas ni kan hjälpa mig!Tacksam för svar...Kram fråm en framtida Lindexfantast!!!!
    Man kan nog ha Molnoverallen när man själv vill.
    En kompis till mig har den på sin son nu, jag kommer att ha den jag köpt åt bebin hela vintern tills h*n växt ur den Men då med yllekläder undertill...
    När dem är så små så brukar dem ju mest ligga i vagnen o där är det oftast varm & gosigt ändå

Ang storlek så vet jag inte alls! Allt är ju beroende på hur stor h*n är vid födseln och hur mycket/snabbt h*n växer
    Min dotter har strl 74 på jeans från Lindex, vilket inte många snart 2 åringar kan ha
  • LillaÄrtan
    snigelina skrev 2007-09-24 16:45:27 följande:
    Okej, det förklarar ju saken :) Våra har varit större.. 4060/51, 4160/52 och så klumpen på slutet 4640/54
    Ja precis. Så jag TROR inte vi får en 55cm, men man vet ju aldrig
    Nåväl, isåfall går det väl ingen nöd på mig.... Sålänge jag får shoppa är jag bara nöjd
  • LillaÄrtan

Ang Me&I så är jag SKITSUR!

Var på party 20 augusti och har fortfarande inte fått mina kläder

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)