• Lokatt

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

jollydolly skrev 2007-10-11 14:17:48 följande:
    Lokatt: Var inne på din sida nu.... komiskt, det du har på bilden i Uggle-serien har jag med + 10 saker till typ... förutom filten. Den är slut på mitt Lindex men jag hoppas de får in den igen!Funderar på att köpa det där startkitet till newborn också... men jag har ju tre månader kvar och det lär säkert komma in mer.
    hihi, jag har oxå några fler grejer! det har kommit in fler sen kortet togs och jag har köpt förstås
  • Lokatt
    LillaÄrtan skrev 2007-10-11 14:18:28 följande:
    Hade en lurvig med laban på åt dottern, jättemysig!Me&I har inga filtar i denna kollektion väl??
    Ja, det tänkte jag inte på. Finns ju den serien med laban! Finns ju många fler som är samma fast annat motiv bara. Mumin, pippi, mm. De är ju lite större så kanske därför jag inte tänkte på de. Vi har mumin och Laban. Tyvärr tycker jag de är lite känsliga vid tvätt, vilket inte funkar så bra med en bebis som kräks. De blir inte lika fina i ytan, utan lite mera noppiga. Trots skontvätt.

Nej, me&i har nog ingen denna kollektion, än (kanske kommer som nyhet?) Men det brukar finnas helt nya, fortfarande inplastade på tradera.
    Haha, vi har den med kaniner. Ser nu att jag låter som ett filt-freak så många som det ser ut som vi har!
  • Lokatt
    LillaÄrtan skrev 2007-10-11 14:21:44 följande:
    Jag köpte en jättefin & mysig mössa från KikKid åt bebin i magen.... och hjälmmössa från Lindex såklart Och ugglekläder
    [/citat]

Åhh, köpte du den med spänne under hakan och stjärna på från kikkid? den är fin. varit sugen på den.

jollydolly skrev 2007-10-11 14:21:49 följande:
    [citat]
    Jag ska på Me&I party om några veckor och då sa hon som ska ha det att de ska ha filtar...!
    Då kommer det som nyhet snart då kanske. Jag som bevisligen inte behöver mer filtar! attans
  • Lokatt
    LillaÄrtan skrev 2007-10-11 14:28:07 följande:
    Men jag vill gärna att mina barn skall ha varits egen vid födseln. Som bara är deras och ingen annans.. Och då är det noga att välja ut en fin & mysig!
    Jo men så tycker jag med! Och så måste man ju ha en när den andra tvättas!
    Jag kanske bara har haft otur med mina laban och mumin då.. mumin har hållit sig lite bättre.

när första skulle födas hiottade jag inte den "prefekta" filten.. så jag sydde en! Gå till en välsorterad tyg affär, sedan sätter du kantband eller bara kantsöm beroende på smak. Vi stryckte även dit en aplikation. Jätte mysig blev den. Och känns ju kul med unik filt oxå.
  • Lokatt
    jollydolly skrev 2007-10-11 19:28:05 följande:
    Jag har lagt in bilder i mitt galleri, får tyvärr inte in dom i bildtråden... ngn som har lust får gärna ge en hjälpande hand
    Har varit inne och tittat, men får inte heller in dom åt dig. har inte plus. Saknade kortet där du ska visa alla uggle kläderna!
  • Lokatt
    jollydolly skrev 2007-10-11 19:40:17 följande:
    Nu finns bilden inne... men några saknas men i stort sett är det allt...det kommer bli mer det kan jag nog lova
    Kul att se. Jag borde ta och uppdatera min ugglebild oxå Funderar på att köpa någon av tvåpacken med bodyugglor. Såg du hade köpt det ena.
  • Lokatt
    jezzzzzika skrev 2007-10-11 19:58:32 följande:
    Kommer du ihåg vad sovpåsen kostade??!!
    tror den kostar 79:-
  • Lokatt
    jollydolly skrev 2007-10-11 19:54:26 följande:
    Lokatt: Ja och idag tänkte jag köpa ett två-pack till... kommer nog bli ett två-pack med byxor för nu fanns det med fötter på, så det får det nog bli. Men ungefär alltså, hur mycket kläder i strl 50-56 behöver man?? Vet att det är svårt att säga beroende på hur stor bebis man får osv... men på en normalstor bebis då?Vill ju inte handla på mig alltför mycket i dessa storlekar om det typ inte behövs...
    Svårt att säga, beror på om du tex. får en bebis som kräks mycket, då går det åt määängder
    I stl. 50 behöver man inte så mycket alls. Några uppsättningar bara.

Jag vet oxå vad vi ska få för kön på bebisen. Men jag ogillar att klä bebisar i blått och rosa bara för det.
    Däremot älskar jag brunt, så det hade blivit samma kläder vilket som.

Däremot skulle jag inte alls behöva köpa knappt något, har ju två barn sedan tidigare. Och det var inte så länge sedan de var små, så det mesta finns kvar. Men det är ju så kul att köpa nytt
  • Lokatt

Lindadjo: snigeltröjan är underbar! Inte hittat i den färgen än, resten har vi jätte smart med skarfen.

snorky: visst har utbudet total förändrats de sista åren!

• Lokatt

Sara Jane skrev 2007-10-12 18:49:45 följande:

Hej!Jag vill ha de bruna velour snickisarna till mina killar!!! idag har jag ringt runt till några Lindexbutiker i Stockholm (som enligt kundtjänst skulle ha byxorna). De som hade de (2 butiker) hade bara stl 92 och uppåt kvar, övriga fattade inte vad jag pratade om, en del var ganska otrevliga faktist, precis som vad "snackar du om" . . . . suck. Iaf om ngn ser ett par i stl 86 får ni gärna hojta till . . . . sen undrar jag, ni som har de vad står det på de? Typ ngt märke eller namn på lappen så jag vet lite mer vad jag ska säga ifall jag ringer några fler butiker?Tack för hjälpen
    Dom är små i storlek! om dina barn behöver 86 i andra kläder så behöver du köpa 92! Min son har 86 på byxor och de i 92 hängsel, kommer vara utväxta på längden snabbare än alla hans 86 byxor antagligen.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)