• Lokatt

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

sådär, nu har min syster inhandlat bruna velorhängselbyxor! Tur man känner nån i gtb. Fanns inte här nämligen.

• Lokatt

jag hoppas snarare på andra grejer med molnmotivet på!

• Lokatt

den snygga gröna ugglekjolen, någon som vet om det finns fler kläder i den färgen av ugglorna?

• Lokatt
    krinzon skrev 2007-09-16 20:46:01 följande:
    Lokatt - Jag vet att den finns i långärmad tröja också! Finns dessutom i rosa - både kjol och tröja! Jag e på jakt efter en tröja som har exakt samma färg som ugglorna men det e banne mig inte lätt!!!
    trodde bara den tröjan fanns i brun och rosa?? har det alltså kommit en till nu? *vill ha*
  • Lokatt
    krinzon skrev 2007-09-16 20:51:24 följande:
    Oj jag kanske har fel då......  Trodde att den var grön, men då e den kanske brun. Förlåt!!!
    Aha.. någon annan som kan hjälpa till och reda ut begreppen? finns gröna uggle mönstret på något annat än kjolen tro?
  • Lokatt
    TereseA skrev 2007-09-23 16:18:53 följande:
    Jag har en röd body med vita stjärnor som jag köpt från Lindex,jag tvättade den o stjärnorna blev rosa..Finns bild i mittt galleri...Tror ni man kan lägga bodyn i Klorin en stund för att få stjärnorna vita igen...Vad tror ni.....
    gå tillbaka med den istället! Så får du byta mot ny eller annat. De ska visst ha ahaft problem med delar av första stjärn kollektionen, just i färgen.
  • Lokatt
    TereseA skrev 2007-09-23 16:24:28 följande:
    se om jag hittar kvittot..
    Det behövs inte om du reklamerar mot en ny vara, pga. fel på den första!
  • Lokatt

bruna velor overallen från lindex baby, nån mer än line80 som sett den? kort? Kopia från kikkid lik? hmm.. låter snyggt. men jag har en äkta kikkid, vore ju inte för kul om den var för lik när man lagt ner mycket pengar på den Blir nog till att utöka bebis garderoben mera om jag hittar den

• Lokatt

moln overallen ska tydligen komma i rosa i october. vet inte om det stått förut...

• Lokatt

"mitt" dumma lindex har inte ens tagit in retro cirkel tröjorna!
    De är jätte fina! Hoppas det vita håller sig frächt i tvätten bara och inte missfärgas så det blir solkigt.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)