• Lokatt

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Snorky skrev 2007-09-29 22:56:17 följande:
    de finns i brun, rosa, hallonröd, svart, grön o lila vad jag har sett
    menar du inte velourbyxan då? eller finns utsvängda mjukisarna i så många med?
  • Lokatt
    tejp skrev 2007-09-30 18:40:05 följande:
    Tror att dendär tröjan med moln finns, i svart. Fast jag är inte helt säker, kollade inte utan gick bara förbi ett bord där det låg på stora avdelningen.
    Fast då är det blixtar som kommer från molnen.
  • Lokatt
    Lottz skrev 2007-10-01 14:44:35 följande:
    idag var jag på lindex och pratade med en som jobbar där som jag känner lite.. Det ska komma in ett par manchester byxor med hängsen i mörkt tyg. De såg ur fina ut i min fantasi (kollade på en skissad bild). Och så var det en liten pullover som antagligen satt ihop med en tröja..Vad som komm på flicksidan minns jag inte men kommer ihåg att det såg fint ut.Varje månad så får butikerna ut blider på några av kläderna som kommer för att kunna tipsa nyfikna kunder.
    hmm, hos oss tipsas det aldrig, inte vet dom vad som komma skall heller

ska ner och kolla om det kommit nåt nytt. Hoppas på att vår lilla stad får in molnbodysarna i brunt!
  • Lokatt

"vårat" lindex hade bara tagit in vita/rosa molbodys!

När jag var på lindex i dag slogs jag av en grej som gjorde mig lite arg.. Molnbodysarna är väll till tjej igentligen... och dom rägnart det hjärtan från, på killavdelningen finns molntröjor, som det kommer blixtar från *suck*

• Lokatt
    FIAPIA skrev 2007-10-01 18:36:04 följande:
    Har inte köpt Lindex kläder sen i våras då jag köpte en blå-vit stjärnbody som tappade färgen på stjärnorna i första tvätten, den blev verkligen FUL. Visserligen fick jag byta men ändå...Hur ser det ut i höst, håller kläderna färgen?
    De hade visst problem med delar av den första stjärnkollektionen. att färgen just tappade vid tvätt. De upptäckte det och fixade till problemet enligt vad jag hört. Inte varit mad på samma problem någon gång sedan dess iaf.
  • Lokatt
    siciliana skrev 2007-10-01 21:13:22 följande:
    I vilka storlekar finns molnbodyn och molntröjan? Är det någon som har bild på molntröjan? Efterlyser gärna bilder där barnen har på sig kläderna istället för att kläder bara ligger "platt" på fotot!
    molnbodyn med hjärtandroppar finns 56-92 molntröja med blixtar finns 86-122
  • Lokatt
    Tina83 skrev 2007-10-02 12:25:22 följande:
    VARFÖR tar vissa Lindex bara in den rosa molnbodyn???jag vill också köpa en, men den bruna!
    Håller med! samma här.
  • Lokatt

mollan nu skrev 2007-10-02 13:04:12 följande:

Gillade inte tröjan med "peace on earth" texten...
    Har jag inte sett, hur ser den ut? *nyfiken*
  • Lokatt

finns snigel tröjan på hemsidan? vet att det bara är att gå in och kolla, men om någon vet snabbt så är det smidigare *lat*

• Lokatt
    maggan75 skrev 2007-10-03 22:24:32 följande:
    Jag kollade för ca 4 timmar sedan och då såg jag ingen, men lite annat som inte fanns där igår hittade jag idag
    Tack, visste väll det skulle gå snabbare att fråga er
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)