• Lokatt

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här hade dom rea på dom randiga tightsen/leggings. Ordinarie var 79,50:- På rean kostade dom 79:-
    haha

Och det var märkt så på alla! Kan tillägga att jag inte köpte några

• Lokatt
    Snorky skrev 2007-10-18 19:44:31 följande:
    jo, det var så jag tänkt... får se om de funkar. Eftersom man kan handla både på webben o i butik med samma kupong så borde det väl inte registreras på kortet?!? Jag ska testa imorrn så får vi se vad som händer!
    vill gärna veta om det funkar, rapportera i morgon!
  • Lokatt
    Line80 skrev 2007-10-18 21:53:29 följande:
    undrar desamma... om den ens finns kvar i butik? tycker inte att jag sett den på länge.. men med 30% blir den ju dessutom ännu billigare.. hoppas att jag kan hitta den imorrn på lunchen annars hoppas jag att den finns kvar i webbutiken och att nån har hjälpt mej med mina funderingar tills dess.
    Du kan ju byta stl även när du skickat efter om stl. blir fel.
  • Lokatt
    Miniigirl skrev 2007-10-19 23:22:49 följande:
    Den där bodyn som är brun å orange med moln? finns inte dom heller längre?
    På vissa affärer.
  • Lokatt

Här har de tagit in rosa och struntat i bruna!
    Antar att de är slut på internetbutiken nu eftersom ni letar?

• Lokatt

Men oj vad alla hittar pris-sänkta fynd!! (bildtråden)
    nu vill jag ju ner till lindex här i stan för att leta fynd!
    Jag frågade min dotter som är tre år om hon tyckte vi skulle gå till stan i morgon, hon svarade- neej, det vill jag VERKLIGEN inte!!
    Haha och hon är tre lixom :-P

• Lokatt

Var oxå och tittade på rean här i stan. Vad sent de plockar upp sakerna! var där vid halv ett och då höll de fortfarande på! Hade ju fått smset på förmiddagen. De borde ju vara klara när dom skickas ut?! Nu fick jag istället jätte otrevligt bemötande och kommentar att jag var ivägen som ville kolla rean när dom inte var klara.

• Lokatt
    rebmetpes skrev 2007-10-31 22:43:36 följande:
    p vårat Lindex så stog det skyltar i butiken att man fick 10 % på rean om man hade klubbkort, men vet inte om man ändå måste visa sitt sms för jag köpte inget
    Men åhh! vad trött jag blir på lindex!! Jag hade inte mitt sms med mig och jag var nära att inte få rabatten för det var man tvungen till! Hon sa att alla som har clubkort inte får rabatt därför måste man visa! Jag fick min rabatt ändå, på undantag om jag lovade att alltid ha med smsen i framtiden!
  • Lokatt
    Tvillingmamma2007 skrev 2007-11-05 20:55:33 följande:
    Mä, vad har hänt med storlekarna egentligen? Har ett gäng bodysar ur t3b2 sortimentet (gitarrer, hundar mfl) i strl 80 och nu så köpte jag den vita/bruna organic bodyn samt den gula I´m a monster bodyn i strl 80 men de är ju typ en storlek större! De är lika stora som t3b2 86! Så bra att jag köpte bodysar som de kunde ha nu på en gång...hm...
    Ta tre sortimentet brukar nästan alltid vara små i stl av någon andledning.. även byxor.. Och på större stl (86-122) av ta tre så är det samma sak.
  • Lokatt

Jag handlade dom utsvängda jeanshängselbyxorna på rean, de är så fina! De fanns inte på rean innan idag så det var ju bra. En tunika/tröja till mig, mantchester hängselbyxor med ugglor till bebis och stickad grön kofta stl 104. Känndes som jag hittade mer än när rean började utan ta 2.

• Lokatt

Utplockat bland storlekar det var på molnmockasinerna i nätshoppen!

• Lokatt
    Snorky skrev 2007-11-18 20:42:29 följande:
    kanske de gjort?!? de kopierar ju det mesta. Dock tycker jag Lindex´s är mycket finare!
    Ärch.. alla kopierar alla

Denna var lindex variant finare!
  • Lokatt
    Snorky skrev 2007-11-18 20:54:09 följande:
    ja, de gör ju det. Oftast har de första också "kopierat" något tidigare mönster som fanns redan på 70-talet eller tidigare... så egentligen spelar det väl ingen roll vem som kopierar vad! HUvudsaken det är snyggt!
    Håller med
    Men det är kul att hitta flera olika av samma tema tycker jag! Och se vem som gjort det snyggast, inte alltid dom dyra!
  • Lokatt

Så trött jag blir på lindex och deras "regler"! För mig har dom oxå sagt olika vad som gäller med kupongerna och ta tre bet. två.
    Sagt olika i samma affär till och med!! *suck* Men så är det ju med alla deras regler och info. Dåligt...
    Bra att du fick besked från kundtjänst! Nästan så man skulle maila och fråga bara för att kunna ha utskrift i väskan om det behövs någon mer gång!

• Lokatt
    Snorky skrev 2007-11-20 21:33:49 följande:
    ja, det har ju hänt mig också... de har inga klara regler. De borde har lite mer utbildning för sin personal så att alla får samma info.
    Ja, precis... man skulle behöva ha ett intyg på vad som gäller! Men jag ska hänvisa till kundtjänst nästa gång om de sätter sig på tvären så får vi se. ta 3 betala för 2 ska gå att kombinera på ALLA avdelningar och det erbjudandet ska fungera tillsammans med kuponger!!!
    Ja, de kunde ju iaf. skicka ut en brochyr med vad som gäller och be dom läsa det innan dom ställer sig i kassan!

Tröttsamt när man ska behöva känna sig som jobbig kund när man har rätt!

Jag ska oxå hänvisa till kundtjänst nästa gång... bara hoppas de inte säger olika där med!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)