För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Här hade dom rea på dom randiga tightsen/leggings. Ordinarie var 79,50:- På rean kostade dom 79:-
haha
Och det var märkt så på alla! Kan tillägga att jag inte köpte några
Här hade dom rea på dom randiga tightsen/leggings. Ordinarie var 79,50:- På rean kostade dom 79:-
haha
Och det var märkt så på alla! Kan tillägga att jag inte köpte några
Här har de tagit in rosa och struntat i bruna!
Antar att de är slut på internetbutiken nu eftersom ni letar?
Men oj vad alla hittar pris-sänkta fynd!! (bildtråden)
nu vill jag ju ner till lindex här i stan för att leta fynd!
Jag frågade min dotter som är tre år om hon tyckte vi skulle gå till stan i morgon, hon svarade- neej, det vill jag VERKLIGEN inte!!
Haha och hon är tre lixom :-P
ingen rea här heller
Var oxå och tittade på rean här i stan. Vad sent de plockar upp sakerna! var där vid halv ett och då höll de fortfarande på! Hade ju fått smset på förmiddagen. De borde ju vara klara när dom skickas ut?! Nu fick jag istället jätte otrevligt bemötande och kommentar att jag var ivägen som ville kolla rean när dom inte var klara.
Jag handlade dom utsvängda jeanshängselbyxorna på rean, de är så fina! De fanns inte på rean innan idag så det var ju bra. En tunika/tröja till mig, mantchester hängselbyxor med ugglor till bebis och stickad grön kofta stl 104. Känndes som jag hittade mer än när rean började utan ta 2.
Utplockat bland storlekar det var på molnmockasinerna i nätshoppen!
ser inte denna misstänkt lika ut den som lindex har?! Har inte sett denna förut nämligen... har lindex "kopierat" därifrån på denna?
www.tradera.com/_NY_Klanning_Tunika_me_sniglar_st_98_Kids_Wear_Retro_I_-auktion-51522551
(inte min auktion)
Så trött jag blir på lindex och deras "regler"! För mig har dom oxå sagt olika vad som gäller med kupongerna och ta tre bet. två.
Sagt olika i samma affär till och med!! *suck* Men så är det ju med alla deras regler och info. Dåligt...
Bra att du fick besked från kundtjänst! Nästan så man skulle maila och fråga bara för att kunna ha utskrift i väskan om det behövs någon mer gång!