• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Snorky
    Buttelina skrev 2007-09-11 22:45:47 följande:
    snorky: min dotter har storlek 92 o jag ääääälskar bodysar
    okej... då finns det de som gör det iaf... tycker jämt det finns massa bodys kvar i stl 92 jämt, men knappt nåt i 74 o 80... blir snabbt urplockat. Jag tyckte det bara var jobbigt med bodys till slut när tröjorna ändå inte åkte upp längre... o sen gillade sonen inte bodys längre, utan tyckte bara det var obehagligt de få vi hade i stl 86.
    bouncer skrev 2007-09-11 22:45:10 följande:
    Den enda skillnaden är att 80:an har mycket längre ben. Om jag då ska försöka få ut fötterna så ser hon ut som Michelin-gumman... Tänkte det kanske var bättre att inte ha en som är så himla stor nu, hon har ju en vinteroverall också att använda sen. Och på våren om hon kan gå lite så är fleece kanske inte så bra? Det borde väl bli rätt blött om hon rasar hit å dit... Som sagt, de var lite konstiga i storlekarna...
    ok, men då kan jag iaf sluta jaga 80 då om den inte blir bättre i kroppen. Jag tycker 74:an är lång i ärmar o ben bara... men då lär den väl räcka. Jag hade också bara tänkt ha den till hösten eftersom jag har 3 overaller till (en riktig vinteroverall, en teddyoverall, en fleeceoverall)
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Jesssicaaa

bouncer, han är ca 78cm lång och väger drygt 10 kg

• bouncer

OJ! Ja, då ska nog en 74 räcka till min tjej alltså :)

Jesssicaaa skrev 2007-09-11 23:08:42 följande:
    bouncer, han är ca 78cm lång och väger drygt 10 kg
  • Snorky
    Mutt: ja, det sa swisch här så var alla slut typ... när jag kom efter en dag eller vad det var så fanns det två 74:or o en 62:a kvar!!

Niefelheim: Den rosa kom först här och sen kom lila efter ett tag... så det kanske finns hopp... så den lila dyker upp!

Buttelina: Gu vad söt!!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Myskillarna

Finns de bruna och blåa velourbyxorna nånstans i Göteborrg??

• adrenalin
    Buttelina skrev 2007-09-11 22:45:47 följande:
    snorky: min dotter har storlek 92 o jag ääääälskar bodysar
    Tycker du inte det är jobbigt när hon ska gå på pottan/toan? Jag tycker det är så opraktiskt när min tjej ska gå på pottan för hon kan ju inte knäppa upp själv och det blir ju bökigt för mig med! Plus obekvänt när dom inte har blöja på sig.

Jag har en molobody till henne men jag måste sälja den för den används aldrig.
    burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • tessan8micke

Jag hittar inte molnoverallen nånstans! Såg två stycken i Täby i stl 56 och 62, jag behöver ju 80! Nån som vet om det finns nånstans ( I Stockholm)??

• mollan nu
    Nifelheim skrev 2007-09-11 22:51:36 följande:
    Hmm Jag vill också ha den lila bodyn med ringar men den finns minsann inte här. Bara en likadan i andra färger som har ljusrosa muddar och det tyckte jag var lite för tjejjigt. Har köpt hängselplyschbrallorna i stl 86 och satte resår i fotändan och de sitter KANON på min 7månaders kille som knappt drar 74 på lindex annars De är ju långa, men tack vare resåren gör det ingenting. *glad* de är Såååå fina.
    Smart! Dottern har inte börjat använda sina brallor än för de är 5 cm för långa i benen. Men nu ska jag hem och trä i resår!
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Paulai

Jag har letat efter velourhängslebyxorna i två städer och på Lindex-nätbuik, men inte hittat dem nånstans...De är ju bara så fina! Var säljs dem?? Nån som vet? Vilka storlekar finns de i?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)