• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Amathea
    miniGrynet skrev 2007-09-11 20:53:42 följande:
    Nej, det gör jag inte. Är lite inne på att kanske börja sälja dessa kläder, därför nyfiken på hur andra ser på dom. Har själv inte nån egen erfarenhet av dom, har känt på en klänning i en affär, men tycker dom är fina.
    Jag har haft ett par jeans med tillhörande tröjja till pojken, och jeansklänningen med tillhörande tröjja till tösen.
    Och dom var fina och mjuka.
    Mina föräldrar köper till inköpspris, men de har inte blivit fler kläder för det....
    Personligen tycker jag att Alfons är ltie för gulligt
    Men, jag funderar ändå på stövlar, regnkläder, mössa osv från wiges.
    Just pga priset, och att allt matchar. Finns inget värre än färger som skär sej!!
    (¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Jonas & Miranda .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • zasata

nu har jag en fråga..
    köpte en klänning på lindex för inte så länge sedan, men ladrig använt den och lapparna är kvar. tror ni jag kan byta den till något annat då det var ett dumt köp av mig.. även om jag inte har kvittot kvar?

• Helle
    Sötastistan skrev 2007-09-11 21:05:08 följande:
    idag köpte jag hängsleveloren till sonen! Han blev så söt ser precis ut som sin pappa på ett kort där han är liten på 70 talet-) Ville köpa stjärnlångkalsongerna oxå och tröjan men dt var slut i storlek 86 och på hemsidan är det ju också slut!!! Vill ju ha dem oxå! Nån som vet om de finns på Marieberg?
    Jag antar att du menar Marieberg, Örebro? Jag såg flera när jag var där häromdagen, men jag kollade inte exakta storlekar.
  • zasata
    Buttelina skrev 2007-09-11 21:15:05 följande:
    lägger in min bild igen . här är de plommon lila
    hur är dom byxorna? gillar dom men typ alla byxor jag köper är så korta i benen..  eller sitter uppe under armhålorna på min dotter..
  • LillaÄrtan
    zasata skrev 2007-09-11 21:15:53 följande:
    nu har jag en fråga..köpte en klänning på lindex för inte så länge sedan, men ladrig använt den och lapparna är kvar. tror ni jag kan byta den till något annat då det var ett dumt köp av mig.. även om jag inte har kvittot kvar?
    Självklart. Jag har ALLTID fått byta även fast jag inte haft kvitto.... Men pengarna kan man dock inte få tillbaka!
    ~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • miniGrynet
    Amathea skrev 2007-09-11 21:09:40 följande:
    Jag har haft ett par jeans med tillhörande tröjja till pojken, och jeansklänningen med tillhörande tröjja till tösen.Och dom var fina och mjuka.Mina föräldrar köper till inköpspris, men de har inte blivit fler kläder för det....Personligen tycker jag att Alfons är ltie för gulligt Men, jag funderar ändå på stövlar, regnkläder, mössa osv från wiges. Just pga priset, och att allt matchar. Finns inget värre än färger som skär sej!!
    Har dina föräldrar affär?
    Är just Wiges jag kollat på, och frågat om samarbete.

Sorry, OT i tråden!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • zasata

nää det gör inget. men såg en klänning som var mkt snyggare härom dagen.. och har föööör många klänningar då hon typ använder dom kanske en gång..

LillaÄrtan skrev 2007-09-11 21:19:50 följande:
    Självklart. Jag har ALLTID fått byta även fast jag inte haft kvitto.... Men pengarna kan man dock inte få tillbaka!
  • ängeln83
    maggan75 skrev 2007-09-11 20:27:36 följande:
    Du har inte sett plysch byxorna i några andra färger än rosa och brunt ?  Har  kollat på A6 och i huskvarna men inte i stan
    Tyvärr, har inte kikat efter dom byxorna, så jag vet inte.
    ¤¤¤Liam 070317¤¤¤
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)