-
ja, men jag kör ju 74 också... 80 funkar, det ser inte för stort ut eller så (vilket jag är extremt känslig med)... Jag kör alltid minst 2 storlekar samtidigt...milimina skrev 2007-09-06 22:17:57 följande:du skojar? junior har just växt i 80 och han är 78,5cm! dvs han har precis vuxit ur sina lindexkläder i 74... och han är över året!nu fattar jag att han är smal.
-
jo, men man ska ju dra det för att aktivera att man handlar där. Då får man kuponger hem på posten bla. Jag får minst ett kupongutskick i månaden med posten, men då handlar jag rätt mkt på lindex.miniGrynet skrev 2007-09-06 21:46:59 följande:Jag har förresten ingetn kredit kopplad till mitt Lindex-kort, jag bara drar det när jag handlar. Men ärligt talat vet jag inte varför, man får ju liksom ingen bonus på det sättet som tex H&M har.
-
hmm... jag undrar varför lindex har så JÄKLA tråkigt sortiment på "pojk" som de kallar det så fint, men på "flick" finns hur mkt fint som helst. Är det så svårt att göra retro på "pojk" eller är velour för flickigt/barnsligt för alla tuffa pojkar som bara måste ha monster o döskallar??? Är så trött på det!! Självklart har jag inte problem med att handla på flick, men det irriterar mig!! Min 2½-åring tycker dessutom att alla "häftiga" tryck såsom döskallar etc är läskiga!! Han vill ha de från tjej med massa fina ugglor o andra gulliga djur samt mjuka velourkläder.
-
jag vet att förra stjärnbodyn var kort och breeed... värdelöst när man har smalisar el "normala". Jag har köpt den grön/vitrandiga med röd stjärna nu och den ser också bred ut... hoppas den inte är lika kort dock...maadicken skrev 2007-09-06 22:28:23 följande:nån mer som tycker att stjärnbodyn är liten i storlek??köpte två olika av dom idag i storlek 74, till min son som är 68 lång. övriga kläder han har i 74 är lite stora än, men dom här gick nät och jämt att knäppa ihop...
-
jo, fast dubbelstorlekar tycker jag är jobbiga!milimina skrev 2007-09-06 22:31:13 följande:fast alltså... 74 är för litet på honom, men 80 lite stort. och det ser stort ut också det enda som sitter som gjutet på honom är meandi i 74/80. tur man har en del sånt
Det är ju ännu större glapp då! Så när 74/80 är urväxt ser 86/92 enormt ut!
Aldrig är man nöjd!
Fast o andra sidan me&i kan man ju inte låta bli... så himla mkt fint!
-
philmKarin skrev 2007-09-07 08:33:23 följande:Fast det är ju tvärtom! Alla fina kläder finns ju på killavdelningen... ufo:na, stjärn-pyjamasarna, little star byxorna, gitarrtrycken, robottrycken, molo-overallen, bil-tröjorna...Fast det är ju på baby - på 86 och uppåt kanske det är tjejernas värld?
ja, jag menar på över 86! På baby går det inte att köpa nåt på tjej för då är det för mkt ryschpysch... så där blir det nästan bara pojk. Men bebisar får tydligen ha gulliga kläder, för det är EXTREM skillnad mellan baby o pojk över 86... då ska de ist bli råtuffa o kläs i dystra färger.
ja, jag bryr mig inte heller egentligen... men måste veta vilken avdelning jag köper ifrån eftersom kläderna på flick är en storlek mindre än de från pojk!! Det är också en sån sak som jag inte heller fattar. Sen finns det så himla mkt fint på flick, men inget på pojk... men eftersom han är pojke så gillar jag inte puffärmar o andra förtjejande detaljer som det så ofta är...Pasadena skrev 2007-09-07 08:47:07 följande:Men det är väl bara att handla på flick om man hittar kläder man gillar och på pojk om man hittar nåt där? Jag kollar aldrig om det är kill eller tjej-avdelningen jag är på, jag köper det jag gillar när jag går runt och tittar!Vilket är synd... skit i sånt trams ist så kan föräldrarna/barnen avgöra själva.
-
ja, mig kvittar det fast jag köper mkt... de skickar ju ut så enormt mkt kuponger om man jämför med tex hm el pop som verkar prioritera bonusen ist.miniGrynet skrev 2007-09-07 01:54:58 följande:Ja, jag får ofta såna typ 30% på en vara osv. Men jag tycker ändå att det är trist att man inte får bonusen, som man då tydligen får om man har kredit kopplad till sitt kort.
-
Här är min lindex-skörd för dagen!
Har rännt på Lindex 3 dagar i rad nu, men äntligen har jag allt jag vill ha i rätt storlekar!
-
Jag tog också 98/104. Har inte testat... men jämförde de mot de nya landskapslånkisarna från pop i stl 92 o då var de ca en mudd längre... tror det kommer funka bra... fanns inga mindre här hellerLine80 skrev 2007-09-07 14:00:36 följande:var lånkisarna till din stora kille? vilken strl tog du på dom å har han testat dom? jag köpte 98/104 till min 2 åring men tycker dom ser så långa ut.. hittade inte 92 så kunde inte gämföra.. har inte testat dom på han än heller...
-
jaaa... superfina!!! O de matchar så bra till pop´s höstkollektion dessutomlollypop skrev 2007-09-07 14:02:57 följande:Shit! Va snygga de lila plyschisarna är!!!