-
99:- men de tillhör bassortimentet så det är "ta 3 betala för 2" (jag hade ett par mjukisbyxor jag köpt förut som jag böt de mot), lånkisarna kostar 59:- o har man lindexkort är det 10% på all kids-sortimentet...The Bumblebee skrev 2007-09-07 14:19:18 följande:Snorky:Vad kostar de där snygga plyschbyxorna? Och långkalsongernaoxå förresten?
-
vadå?? en 20:a till?? det är väl inte mkt... det kostar ju att sälja på tradera och det tar tid med all adminsitration.Aprilia skrev 2007-09-07 14:54:13 följande:usch vad fult att ta så mycket för den!www.tradera.com/ny_fleece_overall_lindex_moln...
-
nja, det är inte säkert... kläderna på lindex brukar ju gå åt som smör o inte ofta de får påfyllning tyvärr. Jag tycker alltid man måste köpa nåt direkt på lindex för att vara säker på att det inte ska ta slut i rätt storlek tills man kommer dit några dagar senare.IssaPissa skrev 2007-09-07 15:06:45 följande:Det är ju sjukt att folk betalar så mycket för den också!Den har ju precis kommit i deras kollektion så det lär ju komma ut nya inom en tid.
-
kappahl har ju också börjat med stjärnor till bäbisar nu.
-
jag funderar också på att slänga ut molnoverall i stl 74 på tradera. Men det beror på om jag får tag på en i stl 80... mitt hopp ligger i Enköping. Ska åka till mina föräldrar som bor där över helgen, o på det lindexet brukar de alltid ha massa kläder som varit slut i Örebro för länge sen. Så finns molnoverallen i stl 80 så kommer jag nog köpa den o ist för att lämna tillbaka 74:an så kan man ju köra den på tradera... lär ju inte vara några problem att bli av med direkt!
o det är väl alltid roligast om man går plus! Men lågt utrop brukar oftast löna sig, så det beror på hur feg man är!
-
ja, hela uggleserien upp till 62 är ju helt underbar! Jag är så arg för att varken jag eller någon jag känner har en sån liten bebis, eller att det inte görs i större storlekar!!! Jag skulle nästan kunna skaffa ett barn till NU bara för att få köpa det!Lokatt skrev 2007-09-07 15:47:55 följande:Vet inte om det är en kopia av något , men jag gillar ugglorna som finns på deras bebiskläder i mionsta stl. En body brun med oranga kantband tex. Finns "allt" med dom, body, byxor, strumpor, mössa, filt, overall, gosedjur! Har köpt hälften än så länge till min bebis i magen.
Fast bara nästan... hihi... har fullt upp med de två pojkarna jag har som inte är så stora än så det får vänta ett tag. Lovar att det kommit ännu mera fint tills det blev fler syskon.
-
den är också superfinängeln83 skrev 2007-09-07 15:57:47 följande:Lägger i mina favoriter.Kul tråd. Köper det mesta till min buse på Lindex. Moln overallen har jag dock missat, får väl se om den kommer till mina trakter, stjärn kläderna fanns inte heller.Köpt en annan grå overall ist.
Men nu får det räcka med overaller här... min 9 månaders har 4 overaller nu... så det får vara nog!
-
ja, det är ugglor överallt, så det är nog lättare o säga vilkens höstkollektion som inte innehåller ugglor!
-
ja, det kryllar av de. Pop har också en hel del.lollypop skrev 2007-09-07 16:03:03 följande:Ja, jag har sett det också! KappAhl hade ju jättemycket ugglor på bebis/flick sist jag var där!
-
man kan aldrig få för många overaller är mitt motto!kidA skrev 2007-09-07 16:06:17 följande:åh den där grå är det jag funderar på att köpa OXÅ. har ju redan en popoverall nu och molnoverallen till min minsta son