• solida

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Jag funderar också på om de kanske kommer få in några andra kläder med moln? Jag skulle egentligen vilja ha overallen tvådelad, om ni förstår. Det vore ju allra mest praktiskt när man har en rörlig unge. Så man kan använda bara jacka t.ex. Funderade på om de kanske får in annat med samma mönster, matchande mössa och vantar etc.

• solida

Jag skulle vilja klistra in en bild på mössan jag köpte till sonen igår för ynka 39,50. Men jag är ju inte plusmedlem så jag kan tyvärr inte det. Men den är jättefin, röd och blårandig.

• solida

knin> Fint namn din son har! Det var uppe på tapeten när vi skulle välja namn, så nästa gång kanske...

• solida

Smultronbollen> Vilken storlek var det? Jag tänkte köpa äppeltröjan till sonen. Men jag gillar inte den där halsringningen, det blir ju liksom glipor... Mycket bättre med rund ringning.

• solida

2007 mamma> De fanns i Vällingby i ganska många storlekar i torsdags.

Lilla Ärtan> Jeans är ju det allra bästa "dagisplagget"! Slitstarkare får man leta efter... Jag tänker tvärtom att när han ska börja i förskolan i januari då är det slut med velour och myspys. (är förskolepedagog så har sett ganska många såna fina kläder som blivit sönderrivna när barnen klättrar, springer och ramlar etc). Manchester är annars också väldigt bra.

• solida

snigelina> Jo, du har iofs rätt i det. jag tänker på när det blir varmare ute sen och de inte har överdragsbyxor över. Men så länge det är höst och vinter så funkar ju velour. Jag ska ju såklart ha mysbyxor på lillkillen också på förskolan, inte bara jeans. Men det är bra byxor när man ska leka mycket ute...

knin> Nej, tyvärr inte... Tycker de också borde ha outlet, precis som polarnochpyret och de andra affärerna där. De har inte ens särskilt bra utbud på lindex där tycker jag.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)