• solida

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Men det är ju väldigt olika vilken storlek man har när man börjar gå och stå själv... Min son är åtta månader och har stl 80. Han har precis börjat dra sig upp till stående, men att stå själv och börja gå kommer han nog inte göra förrän nästa år. Och då lär han ha gått upp några storlekar skulle jag tro. Så det är väl bra att det finns bodys i 92 för oss som har stora barn?

• solida

Men herregud!! Ja, det kanske får bli tradera då om han hinner växa u´r den innan det blir så kallt...

0Love0> Om du inte gillar 70-tal kommer du definitivt inte gilla hängslevelourisarna...

• solida

0Love=> ja helt okej på liten bebis, men nu är han 8 månader och har börjat resa sig upp. Känns som att de finns i fel storlekar, borde varit på babyavdelningen istället. Men som sagt, smaken är som baken och tur är väl det!

Idag har jag varit med min mamma på en jättebra second hand affär med barnkläder, och mormor handlade en massa till Milo. Så nu har han fått sin fjärde overall för i år (!), fina snickisar och annat fint.
    Min sambo och jag ska gå in i ett vad. Han ska inte spela poker och jag ska inte shoppa. Den som klarar det längst vinner nåt fint (vad har vi inte bestämt än). Vi ska börja på måndag så det är bäst att jag shoppar järnet tills dess!!

• solida

För nåt halvår sen hörde jag att lindex skulle börja med en unisexavdelning där alla plagg hänger efter storlek och inte efter kön... Nån som vet vad som hände med det?

• solida

Alexa> Äppeltröjan är ju UNDERBAR!!!! Jag måste gå och köpa den genast. Hej hej!

• solida

Lilla Linda> Den gröna tunikan såg jag idag, så himla fin!!! Det var faktiskt första gången som det kändes lite trist att ha en son...

Jag har en bild i galleriet på dagens shopping. skulle va kul om nån kunde lägga in den?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)