Zvartaliljan skrev 2007-11-20 23:38:11 följande:
Sorry för en massa OT i tråden Men det var ju Ts själv som startade Nu har jag mycket mer hopp då vi äntligen får hjälp. Har kämpat hela året för att få läkarna att fatta att något inte stämmer. Just nu är Maia inne på sin 9e antibiotikakur i år 4e på två månader...så NU har de äntligen börjat lyssna på mig! Jag fick ett nytt jobb för 5 veckor sen...har haft v.a.b 3 av de veckorna...mindre roligt
vad skönt att ni fått hjälp! Det är ju inte precis lätt i dagens samhälle! Man får ju kämpa som sjutton för att nån ska ta en på allvar. Jag är glad så länge jag slipper ha kontakt med sjukvården. Jag vet iaf att gråter man så lyssnar de lite bättre, o det är larvigt att det ska vara så, men tyvärr sant!
Tack o lov, peppar peppar... så har inte min stora son varit borta en enda dag från dagis sen han började igen 1/9. Ända sen lillebror föddes var de sjuka hela våren fram till i maj... det enda avlöste det andra, sen har vi varit väldigt skonade... tack o lov. Jag hoppas det fortsätter så.
Uss, så jobbigt att behöva vab:a så mkt. Men allra jobbigast för din lilla tjej att vara sjuk så mkt. Men hoppas det blir bättre nu när ni fått hjälp.