• Snorky

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

hoho... nu fick jag precis mail från lindex med rabatten! Fast nu ska jag nog inte handla mer på Lindex på ett tag. Har redan utnyttjat 2 kuponger!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    zasata skrev 2007-11-22 14:44:11 följande:
    inte fått nått, men får väl skriva ut den här då. går det att använda den då? itne för jag vet nått direkt jag skall köpa men..
    ja, den går att använda av alla som har ett Lindex-kort.
  • Snorky
    KRAM skrev 2007-11-22 19:18:11 följande:
    Måste bara fråga. Fick en kupong på posten (handla för 400 kr -betala 300 kr) och den har jag redan använt. Nu fick jag se er länk (har inte själv fått den på mail) och undrar om man kan vara så fräck att man använder den en gång till? Är det någon av er som har gjort det, alltså använt två checkar???
    ja, du kan använda hur många som helst! Jag har använt både den jag fick på posten o den från nätet. Får man båda så måste man ju få använda de! Dessutom kan du skriva ut kupongen från nätet hur många gånger som helst! Så du kan använda väldigt många kuponger om du vill!
  • Snorky
    Line: Jag är ju rätt noga när jag tvättar så jag har tvättat efter konstens alla regler. Utoin och efter tvättrådet. De första tvättarna klarade vår också, men sen blev det bara värre o värre.
    Jag tar aldrig med kvitto när jag reklamerar för det ska inte behövas. Ibland frågar de, ibland inte... har aldrig varit några problem att få pengarna för mig.

När ändå frågan om reklamationer är uppe så tänkte jag höra hur ni hade gjort. Jag har ett par stjärnlånkisar åt lillkillen. De har han använt ca 3 ggr och nu har de tappat färg på knäna. Det ser jättefult ut. Visst ska väl byxor tålas att krypa i utan att tappa färg så fort?! visst måste man kunna reklamera de?
  • Snorky
    seSSa skrev 2007-11-22 22:40:02 följande:
    Någon mer som har en son som inte vet vad han ska få ha på sig till Jul? Förra året hade vi ju den supersöta tomtedräkten. Hade velat ha nått liknande men hittar inget i strl 86...Tips mottages gärna!
    här är det tvärtom. Jag hade allting klart tills jag hittade så fina skjortor åt barnen på lindex! Först hade jag köpt varsin pikétröja åt de från po.p... en blå med röd röd/vita ränder åt stora killen o en brun med orange/röda ränder åt lilla killen. Men sen igår kunde jag inte låta bli o köpa skjortor! Köpte en från pojk o en från baby.
  • Snorky
    Mollie skrev 2007-11-22 23:49:14 följande:
    Men va 17, jag får inte ut den!!! Kan inte öppna filen i min dator ju... Har haft problem med pdf-filer, tips på hur man gör??
    installera adobe reader... tror det är gratis. http://www.adobe.com/se/products/acrobat/readstep2.html
  • Snorky
    maruttan skrev 2007-11-23 13:54:32 följande:
    En fråga nu...med rabatt kupongen så var det ju ett reklamblad oxå och där var det bl a bild på en t-shirt med motorcyklar på med fastsydd skjorta under från stl 86 och uppåt. Är det någon som vet vilken jag menar och som har sett den i butik??
    ja, den har funnits minst en månad... kanske finns risk att den är slut på vissa ställen?!?
  • Snorky
    Johanna1979 skrev 2007-11-23 09:42:22 följande:
    SandraS skrev 2007-11-22 22:26:22 följande: Jag bad min svägerska som jobbar på Lindex kolla upp det och hon menade på att det var de brun-grön molnen som troligtvis kommer att komma in igen.
    men det har väl inte funnits några gröna moln på bodies?!? Det har funnits vita med gråa moln o cerisa muddar, samt bruna med vita moln och orangea muddar. Eller menar du overallen?!?
  • Snorky
    miniGrynet skrev 2007-11-23 10:46:38 följande:
    De finns ifrån stl 86 på större avdelningen, i t3b2, men jag vet inte om man kan kombinera mellan avdelningarna, men det borde man ju få göra.
    det SKA gå!
  • Snorky
    seSSa skrev 2007-11-23 22:10:58 följande:
    måste fråga er som vet...nu tänkte jag handla på HM's hemsida men en utav varorna jag har i kassan levereras inte förrän 2 veckor senare än allt annat. innebär det att jag måste betala 2 frakter ifall jag vill ha de i olika paket eller hur blir det?
    nä, det blir bara en frakt. Jag har precis fått de jag beställt i 2 separata och jag fick inte betala två fraktavgifter.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)