• Snorky

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

oj... 3 svar! Ja, då kan du vara säker på det iaf!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    JS1983 skrev 2007-11-23 22:15:58 följande:
    Nån som har försökt tjäna lite pengar på en molnoverall.. www.tradera.com/auction/auction.aspx kostar de väl 199kr i butik, å inte är de väl slut heller?? Iaf inte här i stan. Kolla förresten på säljarens övriga auktioner hur många molnmockasiner den har ute!!
    ja, om hon hade skrivit lite bättre ord i "överskriften" hade hon säkert tjänat ännu mer... hon kunde använt ord som snigelbody, velour hängselbyxor, moln etc.
  • Snorky

de kanske har så mkt pengar att de inte vet vart de ska göra av de! Så de gynnar barnfamiljerna på tradera!

• Snorky

ja, men man kan ju undra vad själva syftet är att sälja så billigt när man går back på det!!  Verkligen SKUMT!!!

• Snorky
    FrogLeg skrev 2007-11-23 22:54:45 följande:
    Kanske finns hon han här o skriver ut mängder med rabattkuponger?
    ja, men hur många rabattkuponger man än använder så går man minus på att sälja de för halva priset.
  • Snorky
    maruttan skrev 2007-11-23 23:19:12 följande:
    Hmm aj då...men varför gör de reklam för den nu om den har funnits i butik så länge?!
    ingen aning... men jag vet att den fanns då förra månadens kupong gällde. o den var uppe här i tråden och klassades som en solklar kopia.
    Har för mig att den även sålts i webshopen.
  • Snorky
    Mollie skrev 2007-11-24 00:31:02 följande:
    Meen, jag får itne ut kupongen från Lindex på mailen. Kan inte skriva ut den, hur gör jag???
    jag trycker bara på skriva ut -ikonen... är det rätt skrivare angiven då?
  • Snorky
    Mollie: Jag har också spanat in barbapapa kläderna på Åhlens, men jag har beslutsångest. Så jag skrev de på sonens önskelista ist så kan någon annan välja ist! Min mamma köpte iaf barbapapa-pyjamasen idag åt lillkillen i julklapp!
    Åhh... finns det tröjor också?! Det måste jag kolla upp... då måste ju stora killen också ha en! Om det nu finns i 98/104. HOPPAS!!!!
  • Snorky

tråkigt om det bara är t-shirts... då får det nog vara! Vi använder det så sällan såhär års pga att barnen är så varma så de kan inte ha dubbla tröjor när vi ska ut osv... sen känns det bökigt o jobbigt! Men jag ska undersöka saken i veckan. Blir nog bruna bodyn åt lillkillen iaf och de randiga leggingsarna!! Tyckte det var så fint och det är de färger han passar som bäst i också... min lilla rödtott! Men får slå in det så får han det i 1-årspresent.

• Snorky
    Maj bebis 07 skrev 2007-11-25 21:47:59 följande:
    www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...åååå min absoluta favvotröja när lillan var plutt!!! Hoppas den kommer till baby oxå... Måste ju ha en till sommaren när vi ska åka båt .
    den fanns på baby i våras... jag tycker den är skitsöt men tog slut hur fort som helst så jag hann aldrig med o köpa en.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)