• Snorky

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Jag tycker hoodjackan är supersnygg. Men tyvärr så passar den inte den här årstiden till min lilla svettkille! Hade det varit vår/sommar så hade jag aldrig tvekat. Den kanske kommer på rea sen, då kan jag köpa den

Katvigtröjan tyckte jag inte var någe vidare speciell... inte för det priset. Men smaken är som baken...

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    peak: snigeltröjan fanns i stl 92 på Marieberg. Men jag antar att din kille behöver 92 om han har 86 i annat... Mio har 86 på sin o den är lagom, 80 på alla kläder från baby. Snigelbodyn fanns också, samt luftballongkläderna i alla färger. Var det nåt mer du var på jakt efter??
  • Snorky
    Milla med killar skrev 2007-11-21 14:53:58 följande:
    Jag kom precis från stan, köpte snigelbody str 80, fanns 86 idag iaf och ballong linnebody så söt Lägger in bild sen.

Men jag pratade om snigeltröjorna (de som finns på flick o är likadana som bodysarna) de fanns inte i 86 på stan igår men de kanske fått in fler nu då?? Snigelbodysar fanns massor i Marieberg, o även en del tröjor.
    Jag köpte ballongbody m kort ärm, 2-packet! o en massa mer!

• Snorky
    Lopi skrev 2007-11-21 21:01:36 följande:
    Har jag missförstått något eller finns snigelbodyn även i lila/grön och inte bara brun/orange?
    den finns i båda...
  • Snorky
    TusseNusse skrev 2007-11-21 21:04:37 följande:
    Någon som brukar beställa på lindex hemsida? Jag försökte beställa nu ikväll.... la ugglebodyn i kundvagnen, men sen är jag kom till kassan så stod det att jag köpt en vara som inte fins i lager!! Men varför kan jag då lägga den i kundvagnen? Det står ju inte att strl 80 är slut!!!
    den är väl slut men sidan är inte uppdaterad. Utan systemet säger ifrån bara.
  • Snorky
    annie dark skrev 2007-11-22 08:09:54 följande:
    Om byxorna går upp i grenen hela tiden skulle jag helt klart reklamera dem.Ngn här som inte haft problem med gitarrtröjan? Har sett flera som den har blivit ful i trycket efter bara ngn gång. Köpte en till lilltjejen att växa i men funderar i så fall på att tvätta den några ggr och se hur den blir. Kan ju inte reklamera den i vår när den passar henne.
    tyvärr... de jag känner som haft den har den blivit ful i trycket för alla efter några tvättar! Min kompis har haft 2 st tom. Vi har haft en, men jag tyckte inte det var nån idé att ta en ny för den lär ju bli likadan.
    Vi har haft gitarrtröjan med många små... grå botten, rosa gitarrer.
  • Snorky
    lillronya skrev 2007-11-22 10:11:20 följande:
    Lite andra priser där kanske? Någon som har en bild på de?
    jo, de är väl en aning dyrare, men andrahandsvärdet är ju också bra. Så det beror på hur man ser på det.
  • Snorky
    lillronya skrev 2007-11-22 11:44:08 följande:
    Hur ser de ut då? För jag tycker att de på Lindex var så häftiga med den typen av fickor och så. "Vanliga" hängslejeans har vi ju....
    jag vet inte hur höstens ser ut för det har inte varit aktuellt här. Min 2½ åring har slutat med blöja för ett bra tag sen så det är inte så smidigt då, och på lillen har jag hur mkt hängselbyxor som helst från när jag själv var liten!
  • Snorky
    Ziria skrev 2007-11-22 12:28:11 följande:
    Jahaja, *snyft* det var ju tråkigt att jag inte har fått någon...Jag tar nog en tur till lindex idag iallafall och kollar om man hittar nåt kul
    men jag skickade ju länken... klicka på den så har du en kupong!! Bara att använda!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)