• Snorky

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

jo, men det är ju så... på pop tex kommer ju vinteroveraller etc i slutet på juli. Minns sommaren 06 när det var 30 grader varmt och de började hänga fram vinteroveraller!! Det kändes otroligt underligt!!!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    annie dark skrev 2007-11-25 22:44:23 följande:
    barbapappa body från åhlens, finns de i fler färger?
    ja, brun/orange, orange/brun, grön/rödorange, vit/svart. Förstnämnda färgen är färgen på bodyn o den andra färgen är färgen på kantbanden.
  • Snorky

Måste bara tipsa om att den bruna snigelbodyn passar kanonfint tillsammans med me&I´s orangea plyschbyxor!!! Äntligen gör Lindex kläder i finaste nyansen på orange... inte den där mer rödorange färgen...

• Snorky
    Mollie skrev 2007-11-25 23:05:17 följande:
    Jag hade svårt allt besämma mig i butikne om den grön/rödoranga bodyn var röd eller orange när jag var inne i butiken med deras ljussättning, men kom överens med min medhavda vän att den var ornage, alltså stämmer det!
    nu blir jag förvirrad?! vad pratar du om för body??? barbapapa??? jag pratade om Lindex´s snigelbody i det inlägg som du citerat.  Annars vet jag inte heller riktigt vilken färg den gröna barbapapa bodyn hade på kantbanden... inte "rätt" orange el röd färg enligt mig... sån svårmatchad färg så jag kommer nog köpa samma body som du köpt... tyckte den var finast... den brun/orangea alltså
  • Snorky
    Peak skrev 2007-11-26 08:53:06 följande:
    Fler som har sett Snigeltröjan (flick, börjar på 86) i brunt på rea??
    de rear om de bara har ett fåtal  kvar... om de vill bli av med de... så det är bara i få butiker de har så. Jag har inte sett det iaf... inte i Enköping, Örebro eller Västerås.
  • Snorky
    Alexa skrev 2007-11-26 06:46:50 följande:
    Hon har hunnit bli 3,5 år.. Men så himla bestämd vad det gäller kläderna är hon inte.. Har inhandlat en annan som hon gillade mer.. Var iofs inget rött i.. Men hon skall matcha storasyster som kommer ha en kjol i likadan färgställning.. Dom kommer bli sååå fina... Det var någon som frågade efter skjorta oxå.. Jag köpte en underbart snygg festskjorta på Lindex till sonen.. Den var svart med lite glittriga ränder i.. Übersnygg alltså.. www.lindex.se/Products/ImageZoom.aspx från 86-122, 129:-
    den skjortan är så himla fin. Den sålde de på Lindex till förra julen också... hade min stora kille då. I år har jag köpt denna åt honom... www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111370&prodid=693639&parentid=0&color=593506&NewView=true jättefin i verkligheten den också tycker jag, fast på bilden ser den jättetrist ut.
    O denna ska lillkillen ha http://www.lindex.se/Products/Product.aspx?ID=7851&subid=761765&prodid=930912&parentid=0&color=457077&NewView=true
  • Snorky

Ballongbyxorna och bodysarna finns  upp till storlek 92 och de hänger på baby bland de andra!! Kanske de inte har lika många i stora stolekarna så att de går slut fortare?!?!? Jag är iaf 100% säker på det, har sett det med egna ögon!

Jag lämnade dock tillbaka mina sett... köpte 80 på byxorna o 86 på  bodysarna... men dels tycker jag kortärmat är helt värdelöst på vintern sen gillar jag inte tvåpack för det är alltid nåt av plagget som jag inte gillar! Jag tyckte de vita byxorna var helt värdelösa åt min kladdunge... dessutom skulle de bli grå på knäna efter 3 krypsteg typ! Nä, fick känna mig besegrad o klara mig utan de!

• Snorky
    Binaa skrev 2007-11-27 11:01:57 följande:
    Är det ngn som har reklamerat de blå stjärnlångkalsongerna eller den tillhörande randiga bodyn med en stor stjärna på bröstet?Jag tyckte långkalsongerna blev dassiga i färgen redan efter första tvätten. Nu ser de helt bedrövliga ut. På bodyn har luddet på stjärnan försvunnit.Båda är köpta i början på september.
    jag har reklamerat ena bodyn med stjärna... den rödrandiga med blå stjärna... där lossnade luddet, men inte på den grönrandiga... den är fortfarande jättefin!! SKUMT! Långkalsongerna ligger nerpackade i en påse och är på väg att reklameras när jag tar mig mod. De är helt urblekta på knäna efter sonen har krypt i de 3 ggr!
  • Snorky

Idag ska jag iväg till hm lite tänkte jag för omväxlings skull... har 149:- tillgodo, 50:- i bonuscheck och sen handla för 300:- o få 50:- rabatt! Så jag kan handla barnkläder för 300:- o betala 50:-! Lagom! Hoppas de bara har nåt... tycker de har sååå tråkiga kläder nu för tiden tyvärr... speciellt när det ska vara något som passar pojkar.

Ska även en sväng på Åhlens och inhandla barbapapa i julklapp åt grabbarna! Funderade även på de nya lollopard-kläderna med traktorer... de är ju såååå söta... får se vad det blir kvar i plånboken efter alla räkningar. Det är ju fler som ska ha julklappar! Inte bara grabbarna, även om det är roligast att shoppa åt de!

• Snorky
    2007 Mamma skrev 2007-11-27 11:07:41 följande:
    Tack för tipsena om elefant tunikan! Nu måste jag leta och se om det skulle gå att sy den till en tröja till lillkillen här hemma.... Brun-rosa Eller ni som har den tror ni det blir för "tjejigt" på en kille? :-/
    den fanns som tröja i våras/somras och då hade min stora pojke den. Inte alls tjejig enligt mig.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)