• Snorky

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

jo, det finns en grå monsterbody... jag lämnade tillbaka den bruna och köpte den gråa ist!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky

jag älskar brunt... båda mina killar passar så himla bra i brunt!! Den färgen har ju varit "inne" i 2 år nu... det kom precis till hösten 2005! Får se när det försvinner

• Snorky

den bruna snigelbodyns orangea kantband passar PERFEKT till me&´s orangea plyschisar!! Jättefint ihop var det när lillkillen hade det på sig i helgen!! Dessvärre är det ju en annan nyans på kantbanden på den bruna snigeltröjan! Så då får man nöjja sig med de bruna plyschisarna.

• Snorky

Här har det inte shoppats så mkt Lindex på sistone, men jag kan nog klämma in en o annan bild på andra kläder jag har shoppat imorgon när jag tömmer kameran!

• Snorky
    Vos skrev 2007-12-01 08:31:35 följande:
    Samma härFick en hel påse med kläder från när jag var bebis men så kom det ju ut en kille och min svärmor har inte sparat ett skit av min mans bebiskläderSka nog kolla över mina gamla bebiskläder, finns säkert nått som man kan sälja
    jag har massor från när jag var liten... men de kan mina söner ha! Det mesta är unisex i mitt tycke... min mamma var nog inte så förtjust i klänningar och renodlade tjejkläder... Visst finns det lite... men det är en bråkdel!
    Inte ska du sälja heller... spar ifall du får fler barn... man kan aldrig veta! Jag tänker absolut inte sälja någonting... de kläderna är heliga för mig! O nu ska de vidare till min syster när hon får sin första!
  • Snorky
    Vos skrev 2007-12-01 21:33:23 följande:
    Min mamma älskar klänningar!!!Jag är yngst av tre systrar så det är massa klänningar och tunikor.....Tyvärr ska ingen av oss ha fler barn, det är vi helt säkra påEn av oss kan inte få fler och vi andra är nöjda med två var.Men som sagt man ska aldrig säga aldrig
    dina söner kanske får döttrar så småningom... då måste det ju vara jättehäftigt att ha mormors gamla klänningar! Jag spar ju en del kläder som mina söner haft som de ska få när de ev får barn.
  • Snorky

äh, va tusan! På tradera betalar folk sjuka priser för det mesta! Den bruna molnoverallen gick ju en gång för över 500:- såg jag... kanske är flera som gjort det?!? O jag har sålt så mkt som barnen använt och ändå fått mer för det än vad det kostat i inköp! Folk verkar ha noll koll, eller så bestämmer de sig för att de ska ha vissa saker till vilket pris som helst. Det är svårt att fynda på tradera nu för tiden, men det är bra när man ska sälja!

• Snorky
    annie dark skrev 2007-12-03 08:53:55 följande:
    Ja, folk betalar verkligen................ Sålde ett par polarnjeans som dottern använt bara några gånger och fick 150 kr. De hade kostat 125 kr på rea och dessutom köpta när det var ta tre betala för två.
    ja, sånt händer jämt o ständigt... speciellt om man handlat på rea. Men priset tog nog en kappahl-velourdress med byxa o jacka som jag köpt för 149:- + 30%-kupong, så jag betalade väl inte mer än 100:- för det och sen sålde jag det på tradera efter att sonen använt den ett år för 220:-!!! Me&i får jag också oftast mer än vad jag själv gett för det... trots att det är köpt till ord. pris! O pop går ju oftast också alltid bra.
  • Snorky
    lollypop skrev 2007-12-03 09:30:21 följande:
    miniGrynet:Den klänningen som du har på din dotter (i bildtråden) är sååå fin!!!Hade en likadan på min dotter på hennes dopkalas!Den köpte jag i oktober förra året Kan ju kännas lite trist av H&M att köra samma klänningar i år igen Men iofs så får ju fler njuta av dessa vackra klänningar! Men jag tycker alltså H&M överlag har blivit himla tråkiga!!!Fler än jag???Detta var förr min favvobutik. Men ligger numera ganska långt ner på listan...
    jag håller verkligen med... hm har INGENTING nu för tiden!! Jag var där förra veckan och försökte hitta nåt för mina kuponger... men det gick inte... jag gick ut ist och gick o köpte villervalla kläder åt pojkarna! Enfärgade strumpor är i princip det enda jag shoppar där nu för tiden.
  • Snorky
    lollypop skrev 2007-12-03 09:50:09 följande:
    Ja men, eller hur!!??Samma jäkla tryck (Döskallar, Hello Kitty och Disney) i olika modeller och färger!Totalt fantasilöst!!!Visst, jag har/kan också köpa en del utav dessa plagg... Men jag har lessnat nu...Till de stora grabbarna blir det fortfarande en del jeans, tröjor och zipjackor från H&M.De gillar ju (tyvärr!) fortfarande dessa döskalletryck starkt. Fast mamma tröttnat för lääänge sedan! 3-åriga killen handlar jag nästan ingenting längre till där!Och dottern känns det som att man bara handlar på H&M till om man vill ha en riktig rosa prinsessbakelse Nä usch!!! H&M VAKNA UPP!!!
    ja, men så känner jag också... det känns som hm kommit på efterkälken lite. De måste uppdatera sig lite! Eller så vägrar de den retro unisex trenden Tom kappahl är ju bättre nu för tiden!
    Ja, döskallar/pirater är väl det mest uttjatade som finns nu för tiden. Nu ska det vara ugglor o moln!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)