För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
jo, det finns en grå monsterbody... jag lämnade tillbaka den bruna och köpte den gråa ist!
jo, det finns en grå monsterbody... jag lämnade tillbaka den bruna och köpte den gråa ist!
jag älskar brunt... båda mina killar passar så himla bra i brunt!! Den färgen har ju varit "inne" i 2 år nu... det kom precis till hösten 2005! Får se när det försvinner
den bruna snigelbodyns orangea kantband passar PERFEKT till me&´s orangea plyschisar!! Jättefint ihop var det när lillkillen hade det på sig i helgen!! Dessvärre är det ju en annan nyans på kantbanden på den bruna snigeltröjan! Så då får man nöjja sig med de bruna plyschisarna.
Här har det inte shoppats så mkt Lindex på sistone, men jag kan nog klämma in en o annan bild på andra kläder jag har shoppat imorgon när jag tömmer kameran!
äh, va tusan! På tradera betalar folk sjuka priser för det mesta! Den bruna molnoverallen gick ju en gång för över 500:- såg jag... kanske är flera som gjort det?!? O jag har sålt så mkt som barnen använt och ändå fått mer för det än vad det kostat i inköp! Folk verkar ha noll koll, eller så bestämmer de sig för att de ska ha vissa saker till vilket pris som helst. Det är svårt att fynda på tradera nu för tiden, men det är bra när man ska sälja!