• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Triss i Damer

Oj. Jo jag menade klänningen och koftan som hade lagts in igår. Glömde skriva det. Fint var det iaf

• Inna H

Visst är det så att:
    om vissa kläder inte finns i butiken där man bor kan man beställa dem via Lindex Online och få det gratis levererat till den butik man vill hämta ut det i?

• Snorky
    Peak skrev 2007-11-21 10:59:53 följande:
    jag såg byxorna i stan, men inga bodysar! Ska gå förbi idag och titta efter snigelbody, snigeltröja, ballongbyxor, ballongbodysar - att det ska vara så svårt!! Vill ju använda min kupong!
    jag var på stan igår... fanns inga snigeltröjor i 86 o 92... och inga snigelbodysar öht. Ballongbyxor i blått/brunt fanns tror jag.. bodysar vet jag inte. Tycker det är så svårt med kortärmat när jag har så varma pojkar. Det är så svårt att ha dubbla tröjor på de då. Men jag måste nog ha ballongbodysarna iaf! Får väl köpa 86 så han kan ha de till våren!
    Jag ska strax åka iväg till Marieberg... så jag kan avlägga rapport därifrån sen!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Inna H skrev 2007-11-21 11:02:02 följande:
    Visst är det så att: om vissa kläder inte finns i butiken där man bor kan man beställa dem via Lindex Online och få det gratis levererat till den butik man vill hämta ut det i?
    jo, men långt ifrån allt finns ju i webbutiken. Dessutom är det alltid så urplockat i storlekar om man inte beställer direkt när plagget kommer upp på hemsidan. Sen kostar det 19:- i exp. avgift... men det är enda avgiften. Så det är väl ok.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • solida

Inna H skrev 2007-11-21 11:02:02 följande:

Visst är det så att: om vissa kläder inte finns i butiken där man bor kan man beställa dem via Lindex Online och få det gratis levererat till den butik man vill hämta ut det i?
    Njaej... Det kostar 19 kr i porto... Spelar nog ingen roll om det råkar vara slut i just din butik.

Vad ska man klä en liten pojke i på julafton? Finns ju himla fina klänningar, men vad ska Milo ha på sig? Han kommer vara ett år ganska precis (fyller 4/1). Finns det några fina byxor?
  • snigelina
    solida skrev 2007-11-21 11:05:05 följande:
    Inna H skrev 2007-11-21 11:02:02 följande: Njaej... Det kostar 19 kr i porto... Spelar nog ingen roll om det råkar vara slut i just din butik.Vad ska man klä en liten pojke i på julafton? Finns ju himla fina klänningar, men vad ska Milo ha på sig? Han kommer vara ett år ganska precis (fyller 4/1). Finns det några fina byxor?
    Jag vet vad jag skulle haft på en liten pojke, men det är inte Lindex utan "lite" dyrare Katvigs julkollektion är urfin, särskilt tröjan till pojkarna!
  • Peak
    Snorky skrev 2007-11-21 11:03:30 följande:
    jag var på stan igår... fanns inga snigeltröjor i 86 o 92... och inga snigelbodysar öht. Ballongbyxor i blått/brunt fanns tror jag.. bodysar vet jag inte. Tycker det är så svårt med kortärmat när jag har så varma pojkar. Det är så svårt att ha dubbla tröjor på de då. Men jag måste nog ha ballongbodysarna iaf! Får väl köpa 86 så han kan ha de till våren! Jag ska strax åka iväg till Marieberg... så jag kan avlägga rapport därifrån sen!
    ja gör det!! Vill också dit, har ev bil imorgon så då kan jag åka dit istället i så fall! Kanske får åka till Hallsberg annars
  • solida
    snigelina skrev 2007-11-21 11:06:56 följande:
    Jag vet vad jag skulle haft på en liten pojke, men det är inte Lindex utan "lite" dyrare Katvigs julkollektion är urfin, särskilt tröjan till pojkarna!
    Har du någon länk? Jag har ingen koll på alla dyra märken...
  • snigelina
    solida skrev 2007-11-21 11:07:53 följande:
    Har du någon länk? Jag har ingen koll på alla dyra märken...
    www.elvasmatroll.e-butik.se har den iaf, har inte koll på andra butiker.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)