• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Snorky
    peak: snigeltröjan fanns i stl 92 på Marieberg. Men jag antar att din kille behöver 92 om han har 86 i annat... Mio har 86 på sin o den är lagom, 80 på alla kläder från baby. Snigelbodyn fanns också, samt luftballongkläderna i alla färger. Var det nåt mer du var på jakt efter??
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Milla med killar
    Snorky skrev 2007-11-21 11:03:30 följande:
    jag var på stan igår... fanns inga snigeltröjor i 86 o 92... och inga snigelbodysar öht. Ballongbyxor i blått/brunt fanns tror jag.. bodysar vet jag inte. Tycker det är så svårt med kortärmat när jag har så varma pojkar. Det är så svårt att ha dubbla tröjor på de då. Men jag måste nog ha ballongbodysarna iaf! Får väl köpa 86 så han kan ha de till våren! Jag ska strax åka iväg till Marieberg... så jag kan avlägga rapport därifrån sen!
    Jag kom precis från stan, köpte snigelbody str 80, fanns 86 idag iaf och ballong linnebody så söt Lägger in bild sen.
  • lillronya

Nu blir jag sur! Köpte ju hängslejeansen till Anjelin igår. De på bilden i bildtråden. De bara knäpper upp sej i grenen hela tiden! Kul ju.

• Snorky
    Milla med killar skrev 2007-11-21 14:53:58 följande:
    Jag kom precis från stan, köpte snigelbody str 80, fanns 86 idag iaf och ballong linnebody så söt Lägger in bild sen.

Men jag pratade om snigeltröjorna (de som finns på flick o är likadana som bodysarna) de fanns inte i 86 på stan igår men de kanske fått in fler nu då?? Snigelbodysar fanns massor i Marieberg, o även en del tröjor.
    Jag köpte ballongbody m kort ärm, 2-packet! o en massa mer!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Peak
    Snorky skrev 2007-11-21 14:50:09 följande:
    peak: snigeltröjan fanns i stl 92 på Marieberg. Men jag antar att din kille behöver 92 om han har 86 i annat... Mio har 86 på sin o den är lagom, 80 på alla kläder från baby. Snigelbodyn fanns också, samt luftballongkläderna i alla färger. Var det nåt mer du var på jakt efter??
    aha, tack vad snällt att du kollade.
    Köpte snidelbodyn idag på stan ifall den skulle ta slut, ballonbyxorna fanns inte i 86 och några ballongbodys hade de inte sett till! Snigeltröjan fanns i minsta strl 98 tror jag.
    Lowe har mest 80 nu men jag köper inte så mycket mer i 80 nu utan mest i 86, så kanske han kan ha det läääänge också (fast med tanke på hur mycket kläder jag köper så spelar det ju ingen roll )
  • Johanna1979

Cajsan skrev 2007-11-21 14:30:40 följande:

Åhh....såg nu den rosa molnoverallen.... Snälla kan någon säga att den bruna är snyggare? Har nämligen redan den bruna till dottern, men nu blev jag så sugen på den rosa!!!! Rosa och Brunt är ju så SNYGGT!!! Suck!
    De är båda jättefina, hoppas bara att kundtjänst kan hitta någon bortglömd och undangömd brun overall till min lille kille imorgon. Han provadde den rosa idag bara för att kolla storleken, men jag tvivlar på att varken han eller hans pappa skulle förlåta mig om jag köpte den rosa till honom.
  • rply

Jag hade med den bruna och gröna till min dotter, men var tvungen att köpa den rosa molnoverallen D:

• Elof och Dagny
    rply skrev 2007-11-21 18:26:16 följande:
    Jag hade med den bruna och gröna till min dotter, men var tvungen att köpa den rosa molnoverallen D:
    Samma här!
    Mamma till Kira, född 070516
  • lewwe

Jag missade den bruna overallen när den fanns men i dag har jag köpt den rosa till tjejen. Jag köpte även snigeltröjan till stora tjejen och snigelbodyn till lillan! Jag beställde i shopen så jag undrar om den bruna snigeltröjan/bodyn passar till de bruna velourbyxorna från lindex?

Allis 040926 Vilma 070621
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)