• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • lillronya
    Lopi skrev 2007-11-21 21:01:36 följande:
    Har jag missförstått något eller finns snigelbodyn även i lila/grön och inte bara brun/orange?
    Den lila finns i bildtråden på min tös med hängslejeans.
    miniGrynet skrev 2007-11-21 21:43:06 följande:
    JA, vi med! Blev jättebesviken, hon hann ha dom på sig ca 20 min idag innan vi gick hemifrån, och dom knäppte upp sig 2 ggr i alla fall. Och då är dom byxorna ändå stora på henne, så det är inte för att dom är tighta! Vi bytte byxor för dom kunde hon inte ha, tänkte höra med er här i tråden nu på kvällen och så såg jag ditt inlägg. Kanske ska reklameras!
    Anjelins gör också så. Imorgon tänker jag sy ihop de i grenen. Ändå enklare att ta av brallorna vid blöjbyte...
  • miniGrynet

Ja, jag har då ingen lust att behöva sy ihop byxorna själv... känns lite tråkigt att ett par jeans för 180 kr inte ska fungera ifrån början.
    Men vill man ha dom kvar såklart det är en bra lösning!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • philmKarin
    philmKarin skrev 2007-11-21 22:56:53 följande:
    Det var ju nån som reklamerade dom (de utsvängda talar vi om va?) för att knapparna gick upp och fick ett annat par som funkade
    Fast det var nog knapparna i sidan som gick upp inte dom i grenen nu när jag tänker efter... visste inte ens att det fanns knappar i grenen också.
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • lillronya
    miniGrynet skrev 2007-11-21 23:01:08 följande:
    Ja, jag har då ingen lust att behöva sy ihop byxorna själv... känns lite tråkigt att ett par jeans för 180 kr inte ska fungera ifrån början. Men vill man ha dom kvar såklart det är en bra lösning!
    JA, jag vill att hon ska ha hängslebyxorna. De är ju så söta. Så det får nog bli så. Ifs kanske man skulle gå och få lite rabatt eller nåt först.....
  • mammamaj

oh imorgon öppnar en helt ny lindex butik här i stan ! ok de har funnits förut men i mogon har de premiär för sin nyöppnade renoverade i nya lokaler
    må¨ste nog handla lite när man får sån fin rabatt handla för 300 o få 100 i rabatt !

ha de nå fint ni kan tipsa om??
    till en kille i storlek 98-104 (o det spelar ju ingen roll om det är på tjej eller kill sidan, bara en kille kan ha det!)

♥ Zack vet du en sak.... mamma älskar dej! ♥
  • lillronya
    mammamaj skrev 2007-11-21 23:46:55 följande:
    oh imorgon öppnar en helt ny lindex butik här i stan ! ok de har funnits förut men i mogon har de premiär för sin nyöppnade renoverade i nya lokaler må¨ste nog handla lite när man får sån fin rabatt handla för 300 o få 100 i rabatt ! ha de nå fint ni kan tipsa om?? till en kille i storlek 98-104 (o det spelar ju ingen roll om det är på tjej eller kill sidan, bara en kille kan ha det!)
    Åh vad roligt. Tyvärr har jag inga tips att ge. Shoppa gärnet bara!
  • mammamaj

oh jag kikade in i bildtråden
     många fina overaller tror ni de blir lika poppis på tradera som de bruna?

Jessapessa hade handlat en jättefin body, typ meandi monster, synd att de inte gör de i större storlek o i tröja
    de är lindex dåliga på, mycket fint till de små o tjejjerna men killarna finns inte alls så mycket fint till

♥ Zack vet du en sak.... mamma älskar dej! ♥
  • annie dark

Om byxorna går upp i grenen hela tiden skulle jag helt klart reklamera dem.

Ngn här som inte haft problem med gitarrtröjan? Har sett flera som den har blivit ful i trycket efter bara ngn gång. Köpte en till lilltjejen att växa i men funderar i så fall på att tvätta den några ggr och se hur den blir. Kan ju inte reklamera den i vår när den passar henne.

• snigelina
    annie dark skrev 2007-11-22 08:09:54 följande:
    Om byxorna går upp i grenen hela tiden skulle jag helt klart reklamera dem.Ngn här som inte haft problem med gitarrtröjan? Har sett flera som den har blivit ful i trycket efter bara ngn gång. Köpte en till lilltjejen att växa i men funderar i så fall på att tvätta den några ggr och se hur den blir. Kan ju inte reklamera den i vår när den passar henne.
    Japp, jag reklamerade vår nu i veckan. Den höll sig jättefin i tre tvättar och vid fjärde så sprack trycket på nästan alla gitarrer och flera av dem tappade färgflagor.
  • Max o My

Är det den gitarrtröjan med många gitarrer på eller den svarta med en stor rosa gitarr på som ni pratar om?
    Min dotter har den sist nämnda och där sprack trycket efter en tvätt. Har varit för lat för att reklamera den plus att det är dotterns favorit tröja så jag vill ju inte lämna tillbaka den och det lär ju inte finnas några kvar

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)