• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Coca cola light

Ni som har köpt molnoverallen vilken storlek har ni köpt och vilken storlek har era barn i vanliga fall? Varför jag undrar är för att jag har den bruna molnoverallen i strl 68 och min dotter har växt ur den(kan inte ha den med fötterna invikta om ni förstår vad jag menar) och hon har precis börjat använda vissa kläder i strolek 68.

Kommer strl 80 vara gigantisk på henne?

• Melisabeth

Min tös är 67 lång (74/80 på kläder), hon har 80 på overallen, och visst är den rymlig ännu, men vintern är ju lång

• seSSa

idag köpte jag snigelbodyn och ett par bruna raggsockar till León.. han har redan fått ha på sig sockorna men bodyn får vänta tills imorgon
    glömde kupongen "handla för 400, få 100 rabatt" hemma så den får utnyttjas senare

(¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • lollypop
    Mstery skrev 2007-11-21 19:42:17 följande:
    den där mössa som det står sötnos på som nån lagt upp bild på i bildtråden, finns den i nån annan version än rosa?
    Inte vad jag såg, tyvärr!
    En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
  • lollypop
    Coca cola light skrev 2007-11-21 19:48:12 följande:
    Ni som har köpt molnoverallen vilken storlek har ni köpt och vilken storlek har era barn i vanliga fall? Varför jag undrar är för att jag har den bruna molnoverallen i strl 68 och min dotter har växt ur den(kan inte ha den med fötterna invikta om ni förstår vad jag menar) och hon har precis börjat använda vissa kläder i strolek 68. Kommer strl 80 vara gigantisk på henne?
    Min dotter är 16 månader och har i vanliga fall storl. 74/80 (80/86 på Lindexkläder).
    I den bruna overallen har hon storl. 74 och den är perfekt i längden (kan dock ej vika över så som du sa). Köpte storlek 80 i den rosa för att hon ska ha lite att växa i.
    Tycker inte det skiljer så förfärligt mycket på bredden! Mest längden!
    En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
  • Lopi

Har jag missförstått något eller finns snigelbodyn även i lila/grön och inte bara brun/orange?

• TusseNusse

Någon som brukar beställa på lindex hemsida? Jag försökte beställa nu ikväll.... la ugglebodyn i kundvagnen, men sen är jag kom till kassan så stod det att jag köpt en vara som inte fins i lager!! Men varför kan jag då lägga den i kundvagnen? Det står ju inte att strl 80 är slut!!!

• Snorky
    Lopi skrev 2007-11-21 21:01:36 följande:
    Har jag missförstått något eller finns snigelbodyn även i lila/grön och inte bara brun/orange?
    den finns i båda...
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)