• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Mammanseko

Då var det verkligen tråkigt! Höll i en 74 igår, kanske skulla ha köpt den nu när vissa säger att den itne finns i stl 80.
    Jaja, inte hela världen! Fick några fina bodysar med mig hem som tröst!

• Aprilia
    Snorky skrev 2007-09-07 15:09:27 följande:
    vadå?? en 20:a till?? det är väl inte mkt... det kostar ju att sälja på tradera och det tar tid med all adminsitration.
    Nej det är inte så mycket men jag förstår inte att man orkar köpa bara för att lägga upp på tradera.......utropspris kan man ju ha 1 kr då och hoppas att de förlorar lite hihi
  • jojoa75

Nej, de kommer troligtvis inte in i fler strl på Lindex. Pratade med nån igår som var nån sorts butiksansvarig där.
    Detta kommer troligtvis vara den enda sändningen de får av molnoverallen.

Traderanörd o stolt mamma till Lucas o Emma
  • Tildamamman

Jag tycker det är jätteroligt att ni orkar disskutera det här om Traderas vara eller icke vara.

Själv köpte jag två overaller. En i 68 och en i 74 för att kunna prova hemma i lugn och ro. Så brukar jag göra och om jag inte orkar lämna tilbaka kan jag slänga upp den på Tradera för att bli av med det andra exemplaret.

Just nu funderar jag ju på att lägga upp den ena här med utrop 1. Vill folk betala så är det väl upp till dem. Jag är glad att jag har fått en till vår som, om jag sedan gör mig en hacka eller förlorar någon tia spelar inte så stor roll. Ibland kan det var askoj att de hur det artar si gpå Tradera också

• Lokatt

hej hoppar in här jag oxå.
    Har någon hört om det blir något mer med moln på hos lindex?

• Tess N

Nu tänkte jag fråga om något annat än molnoverallen

Bamse regnkläder till pojk, på webshopen står det att den är slut i lager i storlek 86. Tror ni de får in fler? Köpte nämligen regnbyxorna på "mitt" lindex, men där fanns inte jackan i rätt storlek. Om jag inte får tag på jackan kommer jag lämna tillbaka byxorna också.

• Aprilia
    Tildamamman skrev 2007-09-07 15:34:56 följande:
    Jag tycker det är jätteroligt att ni orkar disskutera det här om Traderas vara eller icke vara. Själv köpte jag två overaller. En i 68 och en i 74 för att kunna prova hemma i lugn och ro. Så brukar jag göra och om jag inte orkar lämna tilbaka kan jag slänga upp den på Tradera för att bli av med det andra exemplaret. Just nu funderar jag ju på att lägga upp den ena här med utrop 1. Vill folk betala så är det väl upp till dem. Jag är glad att jag har fått en till vår som, om jag sedan gör mig en hacka eller förlorar någon tia spelar inte så stor roll. Ibland kan det var askoj att de hur det artar si gpå Tradera också
    Jo det e sant Ingen e ju tvingad att bjuda lixom..... tyckte bara det var lite larvigt att ha 220kr som utgångspris!
  • solida

Jag funderar också på om de kanske kommer få in några andra kläder med moln? Jag skulle egentligen vilja ha overallen tvådelad, om ni förstår. Det vore ju allra mest praktiskt när man har en rörlig unge. Så man kan använda bara jacka t.ex. Funderade på om de kanske får in annat med samma mönster, matchande mössa och vantar etc.

• Lokatt

Vet inte om det är en kopia av något , men jag gillar ugglorna som finns på deras bebiskläder i mionsta stl. En body brun med oranga kantband tex. Finns "allt" med dom, body, byxor, strumpor, mössa, filt, overall, gosedjur! Har köpt hälften än så länge till min bebis i magen.

• Snorky

jag funderar också på att slänga ut molnoverall i stl 74 på tradera. Men det beror på om jag får tag på en i stl 80... mitt hopp ligger i Enköping. Ska åka till mina föräldrar som bor där över helgen, o på det lindexet brukar de alltid ha massa kläder som varit slut i Örebro för länge sen. Så finns molnoverallen i stl 80 så kommer jag nog köpa den o ist för att lämna tillbaka 74:an så kan man ju köra den på tradera... lär ju inte vara några problem att bli av med direkt! o det är väl alltid roligast om man går plus! Men lågt utrop brukar oftast löna sig, så det beror på hur feg man är!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)