• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Snorky
    lollypop skrev 2007-09-07 14:02:57 följande:
    Shit! Va snygga de lila plyschisarna är!!!
    jaaa... superfina!!! O de matchar så bra till pop´s höstkollektion dessutom
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • lollypop
    Snorky skrev 2007-09-07 14:08:42 följande:
    jaaa... superfina!!! O de matchar så bra till pop´s höstkollektion dessutom
    Nice
    En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
  • The Bumblebee

Snorky:
    Vad kostar de där snygga plyschbyxorna? Och långkalsongernaoxå förresten?

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥Aron♥ & ♥Elmer♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • solida

Cimelim och Tea> Jag tycker ni absolut ska ha stl 56 till era små bebbar. Min son föddes den 4 januari i år och han hade stl 56 i overall hela vintern. Hade den som åkpåse först innan benen blev längre och han kunde ha den som overall.

• cirkuspuman

Nån som vet ngn Lindex butik i norra/västra Sthlm som har fått in de lila velourbyxorna ? (storl 98 och 104)

♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova nov-04 ♥ Noel feb-06 ♥ Nelly aug-07 ♥¸.?°´¯) ♥
  • BlygTjej

Nu har jag ringt runt till ett antal butiker där svärföräldrarna bor. 4:e samtalet fick jag napp, så nu är vi snart stolta ägare till en molnoverall! Skrattande

Mammas ögonsten kom till världen 070130
  • nannis84
    Alexa skrev 2007-09-07 09:09:23 följande:
    Här har vi honom med dom cooooola velourbrallorna... Inte den bästa bilden dock.. Men ni ser ju på ett ungefär hur dom ser ut..
    sååå fin.. ville oxå haft dom byxorna idag.. men här i borås så hade dom inte hört talas om dom.. aaarrrggg
  • Snorky
    The Bumblebee skrev 2007-09-07 14:19:18 följande:
    Snorky:Vad kostar de där snygga plyschbyxorna? Och långkalsongernaoxå förresten?
    99:- men de tillhör bassortimentet så det är "ta 3 betala för 2" (jag hade ett par mjukisbyxor jag köpt förut som jag böt de mot), lånkisarna kostar 59:- o har man lindexkort är det 10% på all kids-sortimentet...
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Mollymajs

Nu är jag oxå hemkommen från en tur på Lindex. Blev 1 par rutiga byxor, äppletröjan, en lila klänningstunika o en lila rosa body. Så nöjd så

Frågade för övrigtr om det här med medlemmskap med kredit eller inte och när man får procent på första köpet. ALLA får 10% på första köpet när man blir medlem oavsett om det är kreditkort eller inte man tecknar. Men just nu får alla 15% denna och nästa vecka trode hon. Sen frågade jag varför inte allt finns i webb shoppen då sa hon och en till att den informationen de har fått är att ALLT ska finnas i webben men inte alltid i butik. Jag sa att de va mkt konstigt då varken de bruna retro hängselbyxorna eller moln overallen finns. Lustigt sa dom för dne info har de fått. Undra vad som är rätt eller fel?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)