• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • lollypop
    Tildamamman skrev 2007-09-07 15:34:56 följande:
    Jag tycker det är jätteroligt att ni orkar disskutera det här om Traderas vara eller icke vara. Själv köpte jag två overaller. En i 68 och en i 74 för att kunna prova hemma i lugn och ro. Så brukar jag göra och om jag inte orkar lämna tilbaka kan jag slänga upp den på Tradera för att bli av med det andra exemplaret. Just nu funderar jag ju på att lägga upp den ena här med utrop 1. Vill folk betala så är det väl upp till dem. Jag är glad att jag har fått en till vår som, om jag sedan gör mig en hacka eller förlorar någon tia spelar inte så stor roll. Ibland kan det var askoj att de hur det artar si gpå Tradera också
    Jag tycker också att det är helt OK att göra sig en hacka på Tradera, om så nu blir fallet
    Men att lägga ut en vara för högre utropspris än vad den kostar i nypris tycker jag bara är pinsamt!
    Men det är som sagt upp till var och en...
  • ängeln83

Lägger i mina favoriter.
    Kul tråd. Köper det mesta till min buse på Lindex.
    Moln overallen har jag dock missat, får väl se om den kommer till mina trakter, stjärn kläderna fanns inte heller.
    Köpt en annan grå overall ist.

¤¤¤Liam 070317¤¤¤
  • Snorky
    Lokatt skrev 2007-09-07 15:47:55 följande:
    Vet inte om det är en kopia av något , men jag gillar ugglorna som finns på deras bebiskläder i mionsta stl. En body brun med oranga kantband tex. Finns "allt" med dom, body, byxor, strumpor, mössa, filt, overall, gosedjur! Har köpt hälften än så länge till min bebis i magen.
    ja, hela uggleserien upp till 62 är ju helt underbar! Jag är så arg för att varken jag eller någon jag känner har en sån liten bebis, eller att det inte görs i större storlekar!!! Jag skulle nästan kunna skaffa ett barn till NU bara för att få köpa det! Fast bara nästan... hihi... har fullt upp med de två pojkarna jag har som inte är så stora än så det får vänta ett tag. Lovar att det kommit ännu mera fint tills det blev fler syskon.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Aprilia
    ängeln83 skrev 2007-09-07 15:58:33 följande:
    Åh vad fin den var! Vet du om den finns i några gladare färger typ, rosa eller grön?
  • lollypop
    Lokatt skrev 2007-09-07 15:47:55 följande:
    Vet inte om det är en kopia av något , men jag gillar ugglorna som finns på deras bebiskläder i mionsta stl. En body brun med oranga kantband tex. Finns "allt" med dom, body, byxor, strumpor, mössa, filt, overall, gosedjur! Har köpt hälften än så länge till min bebis i magen.
    Ugglorna har ju funnits ganska länge på Lindex!

Det är väl inte så att me&I har kopierat!!!??? Förvånad

*asg*
  • Snorky
    ängeln83 skrev 2007-09-07 15:57:47 följande:
    Lägger i mina favoriter.Kul tråd. Köper det mesta till min buse på Lindex. Moln overallen har jag dock missat, får väl se om den kommer till mina trakter, stjärn kläderna fanns inte heller.Köpt en annan grå overall ist.
    den är också superfin Men nu får det räcka med overaller här... min 9 månaders har 4 overaller nu... så det får vara nog!
  • Mammanseko

Kollade på den gråa overallen också på den första affären jag var på men åkte vidare i hopp om att finna molnisen!

Tänk så hysterisk man kan bli för en jäkla overall!?

• Snorky

ja, det är ugglor överallt, så det är nog lättare o säga vilkens höstkollektion som inte innehåller ugglor!

• ängeln83
    Aprilia skrev 2007-09-07 15:59:54 följande:
    Åh vad fin den var! Vet du om den finns i några gladare färger typ, rosa eller grön?
    Ne, tror tyvärr inte det, fanns ialla fall bara i grått på Lindex i Jkpg.
    ¤¤¤Liam 070317¤¤¤
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)