• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • charmmiss

de hade jättemycket kvar till flick och pojk (två dagar sen) nästan allt kostade 29kr. På baby var det mer utplockat (jag plocka mycket 19kr för det mesta.

• Fru Indosaurie
    millan1977 skrev 2007-11-30 13:08:20 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2007-11-30 13:05:25 följande:Samma här! ska springa ner en sväng så fort sonen behagar vakna
    min dotter har inte ens SOMNAT än.. sen kan vi åka. Men tror nog inte att mitt lindex har så mkt.. vet inte vart man skulle åka.. hmm.
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Cajsan

charmmiss: Attans...då bor jag på "fel" sida sverige!

Fru Indosaurie: vart bor du? Jag var i Solna (om du bor på samma sida sverige som jag) och där var jätte utplockat!

• millan1977

Min son vaknade NU!!! Så nu lämnar jag er för Lindex en stund

• mollan nu

Var och bytte några saker på Lindex idag och då såg jag en marinblå fleeceoverall med vita stjärnor på. Snygg!

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • charmmiss
    Cajsan skrev 2007-11-30 13:18:31 följande:
    charmmiss: Attans...då bor jag på "fel" sida sverige!Fru Indosaurie: vart bor du? Jag var i Solna (om du bor på samma sida sverige som jag) och där var jätte utplockat!

det var ju synd, men kanske de har rea där du bor med.

millan1977 skrev 2007-11-30 13:18:40 följande:
    Min son vaknade NU!!! Så nu lämnar jag er för Lindex en stund

Lycka till!

ska försöka lägga dottern nu.

• Fru Indosaurie
    Cajsan skrev 2007-11-30 13:18:31 följande:
    charmmiss: Attans...då bor jag på "fel" sida sverige!Fru Indosaurie: vart bor du? Jag var i Solna (om du bor på samma sida sverige som jag) och där var jätte utplockat!
    japp, jag bor i sundbyberg..
    vet du nån butik som brukar ha bra då?
    min butik brukar nog inte ha så bra rea tror jag.. men dom brukar ofta ha sånt som är slutsålt i andra butiker, till ord. pris.
  • Cajsan

Fru Indosaurie: Bodde i Sumpan förrut! Håller med om Lindex där + att det bor så mycket barn i sumpan, så det är ofta utplockat! Hjälp, vad ska jag tipsa om??? Har hittat på Stinsen ibland (nu har de väl byggt klart?!) Kanske kan Vällingby oxå ha? (håller väl oxå på att bygga om?!) Kista har alltid dåligt utbud tycker jag! Tidigare har hötorget haft ganska bra utbud (om man orkar dit?!) Outleten i Barkarby brukar inte heller ha så mycket på barn/baby tycker jag!

• Fru Indosaurie

cajsan
    tack! vi är aldrig i kista, jag bojkottar att dom började ta betalt för parkering
    Stinsen har haft jättebra när vi har varit där.. men dit kan vi nog inte åka idag.
    vällingby har alltid värdelöst och lika barkarby.. kasst Skrikandes

• Cajsan

Fru Indosaurie: Visst e det konstigt, man bor i Sthlm med världens utbud av Lindex och ändå är det oftast jättedåligt utbud!!!! Trist! Blev så avis på charmmiss inköp! Får nog åka till Göteborg! Hur lång tid kan det ta? Typ 5 timmar eller nåt... då är jag framme strax innan 19! Undrar om det finns något kvar på rean då?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)