• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • miniGrynet
    Pochahontas skrev 2007-11-28 21:53:34 följande:
    Men fy, vad deppig jag blev nu! Tänkte beställa den där fina tunikan i 86 också... Men den var slut! Den som är så fin!!! Och inte fanns den på Tradera heller! Nu blev jag riktigt depp!
    Den finns i flera storlekar på mitt Lindex, kollade på dom idag, men sambon gillade den inte så det blev ingen sån till dottern.
    Så visst finns den kvar!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    softsofie skrev 2007-11-29 17:04:41 följande:
    vad tycker  ni om denna ?jag kan inte betämma mig om jag tycker dne är snygg eller ful.nån som sett den i verkligheten? www.lindex.se/Products/ImageZoom.aspx...
    Jag såg byxor i det tyget idag, gillade dom inte...
    För skrikiga för min smak.
  • miniGrynet
    miniGrynet skrev 2007-11-29 17:59:56 följande:
    Den finns i flera storlekar på mitt Lindex, kollade på dom idag, men sambon gillade den inte så det blev ingen sån till dottern. Så visst finns den kvar!
    Äsch, läste inte ikapp innan jag skrev!
    Roligt att du hittade den!
  • miniGrynet
    softsofie skrev 2007-11-29 18:07:13 följande:
    är det ingen som är ute å shoppar å lägger in bilderna i bildtråden.nu har det varit dött där ett tag
    Jag shoppade idag, tog några bilder på en lite arg dotter, och ville nu försöka ta bort de röda ögonen innan jag lade ut dom men mitt foto-program har hängt sig!
    Håller på och försöker för fullt!
  • lilllinda
    softsofie skrev 2007-11-29 18:07:13 följande:
    är det ingen som är ute å shoppar å lägger in bilderna i bildtråden.nu har det varit dött där ett tag
    Jag kan bara tala för mig själv men jag har de senaste månaderna blivit urkass på att hålla mitt galleri uppdaterat med min shopping.
  • Daniels brud

Har inte skrivit här förr men följt med ändå.
    Köpte de bruna mockasinerna med vita moln till min dotter. De har varit poppis för varje Lindex man gått in i, ja då har de varit slut. Sen blev det lite annan shopping med

• miniGrynet

Sara25ma

Vart fanns den bodyn? Jättesöt!!
    Och jättesöt modell!

• Sötastistan

lillinda tack för svaret! ska ringa dem o höra men antar att de är slut typ överallt för de är ju så poppis.. Vad är det för kod till rabbatten på nätet? finns den här på tråden? Kan man änvända samma kod flera gånger eller? Tycker också stjärnbodysarna var jättesöta funderar oxå på att köpa till bebis i magen så att han kan matcha storebror som har stjärntröjorna!-)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)