• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Coca cola light

okey tack. Den var riktigt fin, men jag gillar den bruna molnoverallen bättre. Det är med sorg dottern börjar växa ur den.

• mollan nu

Stjärnfleecen är som jag skrev tidigare: Marinblå med vita stjärnor och ljusare blått foder. Den va supersnygg

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • lewwe

Sorry jag missade din beskrivning!! Tack!!!

mollan nu skrev 2007-11-30 16:12:20 följande:
    Stjärnfleecen är som jag skrev tidigare: Marinblå med vita stjärnor och ljusare blått foder. Den va supersnygg
    Allis 040926 Vilma 070621
  • Sötastistan

oooo gud va fin stjärnfleecen var vill ha!!! ha roxå köpt den bruna molnoverallen men kanske byter den mot den blå a stjärnfleecen det måste man väl få gör aom alla lappar sitter kvar o den är oanvänd?! fast att det har gått mer än 30 dar så borde de ju byta till en annan vara..

• rainbowbrite

Jag e djupt besviken!! Va på lindex nyss...fanns bara 1 fjuttig ställning me rea och det va inget fint ens..:(

• solida

Jag har verkligen gjort ett klipp på hemsidan idag...

- Ett presentkort på 100 kr
    - En stjärnbody (nya)
    - En randig mössa med stjärna på
    - Två t-shirts med monster

Allt detta blev inkl expavgift 116 kronor!

Jag tycker molnoverallen var finare än stjärnoverallen... Men den var också fin! Synd att det var så knasig modell. Trång i armar och ben och pösig på magen...

• Nea 85
    solida skrev 2007-11-30 17:36:56 följande:
    Jag har verkligen gjort ett klipp på hemsidan idag... - Ett presentkort på 100 kr - En stjärnbody (nya) - En randig mössa med stjärna på - Två t-shirts med monsterAllt detta blev inkl expavgift 116 kronor! Jag tycker molnoverallen var finare än stjärnoverallen... Men den var också fin! Synd att det var så knasig modell. Trång i armar och ben och pösig på magen...
    Hade du et presentkort eller köpte du??
    Hur kunde det bli så billigt?!
    Vilket kap!

Stjärnoverallen va ju sååå fin! Synd att min lilleman börjar bli stor nu, han fyller 1 om tolv dagar, så det är nog ingen mening med en sådan... *trist*
  • solida

Nea 85 skrev 2007-11-30 17:55:57 följande:

Hade du et presentkort eller köpte du??Hur kunde det bli så billigt?!Vilket kap!Stjärnoverallen va ju sååå fin! Synd att min lilleman börjar bli stor nu, han fyller 1 om tolv dagar, så det är nog ingen mening med en sådan... *trist*
    Jag köpte ett presentkort. Skulle prova koden som jag fått här i tråden, den som ger 50 kr rabatt. Och den funkade tre gånger!! Tom när jag köpte ett presentkort... Monster-tshirtsen hade de gjort nån konstig tabbe med så de blev 15 kr för ett 2pack... Det tipsades också om här i tråden, så de sålde slut direkt...
    Så första beställningen blev 7 kr, andra 50 kr och den tredje 2 kr... Och sen expavg på 19 för varje beställning...

Jag är mycket nöjd.
  • snigelina

Jaha! Typiskt att det ska komma en BLÅ stjärnoverall. Inget för oss för oss med flickor, minsann. Fy så dåligt!!

• Fru Indosaurie

mitt lindex hade som väntat inte ett skit på rean. Eller ja 40 cm babyflick och 20 cm babypojk samt ett litet ställ på flick, billigaste kostade typ 69 kr. totalt värdelöst.

Opinions are like assholes. Everybody has one.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)