• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Mamma och Mor

Nja, var inte så imponerad av stjärnoverallen om jag får säga vad jag tycker..... men det kan nog hänga ihop med att jag inte tycker om blått som färg på kläder
    Hade den funnits i andra färger som brunt, rött, grönt eller så - då hade det varit en annan femma :)
    Nä, vi behåller den fina rosa molnoverallen för den passar dottern så bra!

~Vår fina tjej - Miriam 061213~
  • maruttan

Var på Lindex idag och jag tycker inte att det finns ett smack att köpa till pojkar som drar 86/92 Har ju letat som en tok efter den skjortan med fastsydd t-shirt, blir sååååå irriterad när de skickar ut reklam där de visar olika kläder och sen finns de inte i butik

Däremot bebiskläder som jag köpte i julklapp idag finns det ju huuuuur mycket som helst, hade lite svårt att välja men till slut blev det den bruna monsterbodyn och ett par bruna velourbyxor.

• solida
    snigelina skrev 2007-11-30 18:24:18 följande:
    Jaha! Typiskt att det ska komma en BLÅ stjärnoverall. Inget för oss för oss med flickor, minsann. Fy så dåligt!!
    Såg inte smileysarna på slutet först... Tänkte skriva ett uppgivet inlägg om att den förra overallen faktiskt var rosa, och varför kan du inte sätta blått på en tjej? Men sen la jag märke till dem...
  • Unika Emma

Vad kostade stjärnoverallen och har den så att man kan vika över öppningen för händer och fötter?

• josse82
    Unika Emma skrev 2007-11-30 19:14:10 följande:
    Vad kostade stjärnoverallen och har den så att man kan vika över öppningen för händer och fötter?
    Kostar 199kr och man kan vika över för händer och fötter Precis samma modell som molnoverallen...
  • linper

Fanns stjärnoverallen i fler färger??

• Sonen
    snigelina skrev 2007-11-30 18:24:18 följande:
    Jaha! Typiskt att det ska komma en BLÅ stjärnoverall. Inget för oss för oss med flickor, minsann. Fy så dåligt!!
    Precis som jag tyckte med den rosa molnoverallen :) Så när jag såg stärnorna, så tänkte jag att man ska inte klaga fr det jämnar alltid ut sig i slutändan. Men jag förstår precis hur du känner, även om jag är nöjd denna gången.
  • Sonen

Ska såklart vara smilies efter mitt inlägg

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)