Inlägg från: SanniXx |Visa alla inlägg
  • SanniXx

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Hmm, med tanke på att ja hade en Ida som röck i kameran hela tiden så blev det knappt några bra bilder .-) haha.., men kan jag lägga upp bilderna på min sida så kan ni ta dom där? Annars så behöver jag mailadresserna..

Någon som såg på tv3 nu ikväll? Nyberg? Mina 2 jobbarkompisar var med. Emma och Fredrik. Lite kul, men inget kul problem. Svartsjuka. Fler som borde söka hjälp för sina kontrollbehov tycker ja  Man ska inte behöva läsa sms, kontrollera msn m.m. som Emma bl.a. gör!. Jaja.. nog om de..

Jag hade det trevligt idag!

ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • SanniXx

">

=

Är det någon som skrattar såhär än?
  • SanniXx
    Frill: Jag fick. Tusen tack
  • SanniXx

Tack

• SanniXx

Förlåt, inte meningen att få er att gråta Fast nog är man lite känslig allt. Jag gråter som bara den när jag tittar på andras Hehe..

• SanniXx

De känns lite konstigt ibland när Ida är förtidigt född. Som Plutten nu som skriver att hon börjar med välling till Alvin! Jisses, börjar? Ida har druckit välling i 2 månader.. Allt blir så fel att hänga med Hehe.. Vi ligger ju några steg före så man kan inte prata om samma saker riktigt..

• SanniXx
    Plutten: Jo, men visst är det så.. Att ju äldre dom blir desto mindre märks de Ida kan inte mer än vad era kan utvecklingsvis. Hon ska tydligen ha storlek efter en 8-månaders, men jag tycker dom borde göra om kurvorna en aning. Vilken 6-månaders väger inte runt8500g!? Men just de här med smakisar och så.. Saker man får börja med börjar Ida med 2 månader innan..
  • SanniXx

Jag tänkte nog baka en tårta i morgon. Någon som har ett gott tips? Ida har namnsdag! De ska firas! haha.. Iaf den första namnsdagen

• SanniXx

Herre min skapare (hmm, fråga mig inte vart de kom ifrån) men en tjej i stora marstråden är redan gravid igen. I v.15. De gäller att ligga i.. hihi..

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6