Inlägg från: SanniXx |Visa alla inlägg
  • SanniXx

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Frill: Hur gjorde du köttfärssåsen? Åker du via gullmars i morgon?

Plutten: Kul med foto! Jag tänkte köpa en röd och vit randig tröja till Ida som jag hade på kortet när jag var liten. Som i bloggen, men det fanns inte i hennes stl här  Jag har legat på golvet med min kamera idag igen. Ida har en blå tröja på sig, hennes ögon blev så fina i den Ja, du kommer nog se bilderna sen

Ser väldigt mycket fram emot i morgon!!!! PÅMINNER om kontanter.. Hehe.. påminner igen sen!
    ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • SanniXx

Som vanligt jag igen 2 ggr i rad

Ida är rolig. När man sjunger prästens lilla kråka så lutar hon sig åt de ena hållet

Hoppas alla sjuklingar blir friska snart. Krya på er!

ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • SanniXx

Frill: Men om du tar med dig vagnen så kan du köra mig hem i den sen

Ska det blir fördrink med? Det vill jag ju vara med på, men jag har ju mitt hemma! Hinner inte med en fördrink tror jag då jag ska åka och lämna Ida.

Plutten: Jag möter oxå gärna upp dig i Skanstull så går vi

J79: har inte heller någon väska

Nu är man KORTKLIPPT!! Bilder ligger ute

Pippil8: Vilken läkare har ni? Hoppas E blir frisk snart. Stackarn..

• SanniXx

Plutten: Vi ska inte ses 19 då? så slipper vi stressa Korten var jättefina. Vilka ögon!!

Bianca: Hahaha, känner igen det där. Satt och kollade på de programmet förut och när dom filmade allt godis som dom hade ätit så blev jag så sugen att jag gick och köpte en hel påse och stoppa i mig

Swe: Tack snälla, men det blir lite svårt att bära allt i handen tills jag möter dig Iofs kan jag ta i en påse, men jag har nog någon gammal nånstans som duger för en kväll!

• SanniXx

Swe: hahahaha. Du ska inte fota dig i sexiga tomtekläder och ge till J då? Här lånas gärna oxå en tomtedräkt!

• SanniXx

Lillenlillen: Vi som inte hinner ta en drink ses 19 och går till Kvarnen

• SanniXx

Plutten: Vill se likheten mellan Alvin och Dan! Skulle vara kul om du la ut båda bilderna sen

• SanniXx

Jag börjar på min fördrink nu! Står i valet och kvalet. Kort kjol eller jeans. Tror jag får dricka mig varm istället om jag tar kjol Har duschat mig snygg iaf

Frill: Du är säkert fin!

Björklöv: Ska tänka på Albin..

• SanniXx

Jag är faktiskt barnfri!!! Så här går stereon på hög volym. Jag är klar nu. hmm.. skulle kunna hinna till ljunggrens..

Sole: Är vinet starkt??? ;-P ("kollt", giner") hihihih..

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6