Inlägg från: SanniXx |Visa alla inlägg
  • SanniXx

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Blir inget barnadis för oss i morgon, vi kände att de inte var någon som ville med så vi ska till kyrkis ist. Får bli en annan dag

Ni som har barn med tänder
    Var det bara vita prickar/streck i början när dom fick tänder? Jag börjar fundera på om Ida har en släng av en infektion då den andra tanden nu endast är ett vitt streck och man verkligen ser att det är en tand. Den "första" ser man inte tanden av, men man känner den. Där är det liksom bara "bubbligt" eller vad man ska säga. Ja, ni kanske har sett 

ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • SanniXx
    Pippil8: Det är 2 tänder på G, den ena känner man Vet inte hur det blir med "bubblan", men jag ska avvakta.. De är nog bra ändå.

Swe: Här blir klädkammaren till barnrum/lekrum Inte lika stort som de dock. Jag tycker det var lite rörigt. Jag har funderat på att ha en spegel så nu

Vet fortfarande inte om jag kan följa med till Kvarnen
  • SanniXx
    Pippil8: Ida har sovit borta och gör det när jag jobbar. Känner mig inte alls nervös för jag vet att det går jättebra och Ida är så lätt att ha och göra med!

Tycker det är lite fel att skriva att bröllop m.m ska vara barnfritt. Skulle tacka nej direkt om jag fick komma men inte Ida Hon är ju en del av mig ju..
  • SanniXx
    bianca2: Jo det är klart alla är olika Hehe. Jag och alla jag känner (släktingar typ) är så barnkära så vi skulle inte lämna barnen utanför Tycker inte om fylla på de sättet Men de har sina bakgrunder.. Själv skulle jag vilja minnas ett sånt tillfälle
  • SanniXx

Men vem passar barnen om man går på bröllop? Eller sitt eget? För alla är ju på bröllopet om det gäller en släkting eller så De är ju självklart skillnad om man går på en väns bröllop, då har man ju barnpassning

Plutten: Jag älskade att som liten vara med på alla tillställningar, middagar och fester. Jag är inte så säker på att navelsträngen klipptes någon gång Jättefin färg i Alvins rum! Söt han är!.. ändrat utseende på så kort tid sen sist jag såg honom. Mer barn än bebis

Lillen: Vilket sms!! Hade nog oxå blivit lite putt Hehe..

Pippil8: Jo, det är mormor och morfar som tar henne mest, men min syster ska oxå ha henne. Hon känner dom bra men trivs oftast i allas sällskap så jag skulle kunna lämna henne till vem som Fast det tänker jag inte göra! Hehe..

• SanniXx

Vad är ABC-kurs för något?

Plutten: Vilken kille!! Inte konstigt att du har ont då Jag tycker jag har ont, eller det är min handled som är paj, men Ida väger "bara" 10kg snart. Bara jämfört med Alvin Vänta bara tills dom springer av sig allt och bara kommer växa på längden. Hehe.. De ska bli skönt när Ida kan gå själv faktiskt.. hihi..

Träffade mammagruppen idag, den är bara så tråkig! Torrbollar hela bunden nästan, eller de sägs inte så mycket och vi träffas inte utanför mammagrupperna heller

• SanniXx
    murgrönan: Så kan dom ju inte göra. Det är inte erat fel att dom klantat till sig och ni forde iaf få dela upp betalningen.

Plutten: Ja, det ska bli jättekul!

Lillen: Har Ida kommit i kapp Inez så mycket? Idag väger hon oxå 9.4 Stadiga tjejer
  • SanniXx

Tips om gröten. De andra har ju måtten 125ml och 5 msk gröt. Det går mindre gröt då och 125 ml mäter man snabbt upp i en nappflaska

• SanniXx
    Ang utekvällen på Kvarnen!

Vilken tid är det? och är det någon som har nämnt något om betalning? Jag föreslår att alla har kontanter med sig till middagen (och dricka till maten) för jag tror inte att servitrisen/servitören har lust att springa och dra 20 olika kort *arbetsskadad*
  • SanniXx
    Plutten: Jättefint i rummet
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6