Inlägg från: SanniXx |Visa alla inlägg
  • SanniXx

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Nu sitter jag med tårar i ögonen. Nu har även jag läst de gamla trådarna. När jag blev inlagd och Ida kom till världen! Så mycket grattis man fick! Kan fortfarande inte förstå hur jag kunde vara så lugn. Det var tur man var omedveten om allt som faktiskt kunde ha hänt. För nog kom hon på tok för tidigt!

ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • SanniXx

Ida har ju då inte så många hårstrån på huvudet, men här använder vi Weleda i allt. Krämer, tvål, badolja m.m. Dyrt, men luktar jättegott och är bra!! Tvättar hela henne med tvålen..
    Smink. När jag har något så är det från body shop..

• SanniXx

Tänkte bara ge er ett tips Eller påminnelse för er som redan vet om den..

UnderBARA BARN-mässan är den 2-4 nov 120:- i entré..

• SanniXx

Lagade så god mat idag! Även Ida älskade den så jag tipsar om egenpåhittad fiskgratäng. Torsk, wookgrönsaker, matlagningsgrädde, lite chilisås och saffran Ris till. Kanonmat Blev lite mat till både mig och Ida i frysen..

• SanniXx

Luciatåg låter som en toppenidé Plutten! Gud så sött! För att hitta hår på Idas huvud får man ju leta med förstoringsglas så någon luciakandidat har vi inte här Ja håller med om Adam Hihi..

Någon som vill med till barnadiset nästa vecka? Tis kanske? Eller är det någon träff då?

• SanniXx

Swe: Ja, där kan man kolla barnen samtidigt.. De ligger i Högdalen..

IDAS FÖRSTA TAND ÄR PÅVÄG!! och ingen är gladare än jag  Som jag har längtat!

• SanniXx
    Frill: Det är gratis att gå in för vuxna och barn under 1 år Det är bara fikan som kostar om man ska ha
  • SanniXx
    Plutten: Får dom äta ägg? Jag har fått för mig att dom inte får de, men jag har nog drömt Då kan man ju som sagt göra äggröra. Bebismuffins, vilken lyx!! Du får berätta hur det går sen så kanske man kan pröva..

Björklöv: Jag undrar oxå vad du menar med äcklig?
  • SanniXx

Här går det undan. Första tanden har inte spruckit igenom helt och nu ser jag början till den andra redan. Bredvid! Lillstumpan!

Ska alla äta både förrätt, varmrätt och dessert på Kvarnen?

Puh, är så trött i detta höstmörket. Inte nog med de så jobbade jag hela natten och sov bara 3 timmar innan jag gick upp idag så nu ska här vilas! Kommer inte förvåna mig om Ida vaknar då

• SanniXx

Trist att ni inte vill följa med till Barnadiset, jag som varit där vet iaf att det Inte är stökigt eller så. Det är inte så mycket folk på vardagarna nämligen. Men men.. Tänkte mest på att det var stora ytor och så. Kanske inte lika lätt att vara hemma hos någon om alla ska äta och behöver en stol eller så.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6