Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
Ah, en ny tråd! 15 månader har vi hängt ihop nu alltså. Inte illa!
Ni verkar ha haft trevligt idag. Själv har jag nu varit på tre(!) Mio-butiker och frågat efter vår blivande vardagsrumslampa (som heter Inez, Lillen ) men den finns inte nånstans än. Grr, måste de ha den i skylten om de ändå inte har nån att sälja? A har iaf. fått täcke och kudde från Ikea och jag har fått en skrivbordslampa till arbetshörnan så helt lottlösa blev vi inte
Ginger, skönt med semesterresa och kul på sätt och vis att vara bara "tjejerna" men typiskt att det var just ni som självklart skulle ha med er barnen. A har hittills aldrig varit bortlämnad och träffar potentiella barnvakter så sällan så jag hade nog tagit med honom. Men om jag hade haft en bra barnvakt vet jag inte. Fast jag är så mesig, så att vara i ett annat land och inte kunna åka hem om man vill skulle nog kännas lite läskigt... Å andra sidan blir det ju så för pappan annars. Hoppas du kommer fram till nåt bra och får en jätteskön resa!
Jag gillar också silver och vit-skivan, men tycker att de sjunger lite för "fint" och stämningsfullt ibland. Adam gillar lite sväng och hojt och bus.