Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
swe
jag kan nog hänga en stund imorgon!
swe
jag kan nog hänga en stund imorgon!
jag tycker också om att umgås med er och har faktiskt även prioriterat er några gånger, så kan det gå när man är så poppis och alla vill umgås skojja bara!
idag fick V hemgjord fiskgryta på sej, sötpotatis, morot, persilja och lite hel svartpeppar som jag la i en sil. Det belv nog godkänt trot jag, han är ju lite allmänt kinkig med maten även om den går ner! Fruktpuren är nog den enda han äter utan diverse missnöjeljud
Träff hos dig imorgon låter kanon swe!
halloj!
har varit inne i Gallerian och ätit snordyr ceasarsallad (122 spänn!) och gick sedan hem.
Tack för alla kompliments för Vs lunch, jepp receptet stod i mosboken men jag lade till peppar och nästa gång får det bli lite mer persilja också.
frill
ha ha du skriver roligt, gud så mysigt att få rå om varandra sådär!
pippi
stadig kille du har, V vände inte sig själv heller men läkaren fårgade bara om han kunde.
du såg verkligen så himla fräsch ut igår, om man skulle ha en manual på hur en hälsosam människa ser ut, typ precis på väg att åka skidor en solig vinterdag - ja då skulle du vara där på bilden
plutten
va trist att få tillsägelse, känns lite väl hårt tycker jag!
jag behöver hjälp med två saker:
1) Våra närmaste vänner skall förlova sig på fredag(hon vet inget än så länge ) och vi ska träffa dem för brunch på söndag. vi vill köpa dem en förlovningspresent. vi fick det av några kompisar och det var så himla trevligt. Det enda förslag som jag har är att man köper ett vin som blir lagom att dricka om ett år, dvs när de firar första året som förlovade. Kna ni ge mig fler roliga förslag??
2) nästa lördag ska mamma var abarnvakt och L och jag ska ut och äta, vart skall vi gå??
nu litar jag på att mina mammor kan hjälpa mig!
döden i grytan eller den gamle och havet var ju jättebra tips!
ang. present så ska de ha barn här i november så de aknske inte komemr iväg på frukostbuffe på ett tag men bra tips!
swe
när tänkte du handla?
tänkte nämligen gå til dig och du kanske handlar i Sickla och vill ha sällis/bärhjälp?
grattis till flaskätningen!!
Frill
jobbigt när allt skiter sig sådär, gangstrar är de verkligen när de skiner upp när pappsen kommer hem! Kul förresten att du föreslog babs, ska faktiskt dit imorgon och äta med en kompis
frill
självklart får du det!
björklöv
jag har också tänkt på dig och funderat hur du har det! hur är sömnen?
kram
plutten
vad var det för tråd?
frill
swe visade mig vägen häromdagen, vart ska vi mötas upp? vid båten som går över till Hammarby sjöstad?
iom att det tar ca 1 timme att gå coh 10-10.30 är Vs lunchtid kanske jag inte hinner iväg till 10... kan vi inte ses halv tolv så slipper jag superhungrig unge på vägen? alt att jag byter plats på hans måltider...